Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@21:18:40 GMT

غدیر در عصر غیبت به ولایت فقیه تعریف می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۳۰۵۲

غدیر در عصر غیبت به ولایت فقیه تعریف می شود

حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری روز جمعه در گردهمایی سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی افزود: در بین همه اعیاد، غدیر جایگاه ویژه ای دارد و همچون خورشید در میان  منظومه شمسی می درخشد. 

وی اظهار داشت: همه بشریت می توانند از برکات بعثت بهره‌ مند شوند و اگر به غدیر بی اعتنا باشند از آن برکات محروم می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: انسانها، بهشت روی زمین را با حضرت علی (ع) و نسخه غدیر می توانند تجربه کنند زیرا در پرتو آن است که فضیلت ها و استعداد های انسان ها شکوفا می شود. 
حجت الاسلام حاج علی اکبری افزود: ولایت تحمیلی نیست بلکه مردم باید به آن بگروند و توجه کنند و با ولایت است که حق و باطل شناسایی می شود.
وی اظهار داشت: عصر ما زمان بازگشت و لبیک به پیام غدیر است و امیدوارم دانش آموزان روز ظهور امام زمان (عج) را درک کنند.
وی گفت: در بین همه ملت های دنیا، هیچ نظامی رهبری مانند ما ندارد و این از فلسفه غدیر است. 
حجت الاسلام حاج علی اکبری افزود: با ولایت فقیه انسان دورنمایی از ولایت علوی را متوجه می شود و به برکت ولایت فقیه مردم می توانند به اوج افتخار دست یابند.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، تمدن جدید اسلامی را به نسل آینده نشان دادند که مبتنی بر سعادت آفرینی است و کار اصلی متوجه نسل جوان است.
وی گفت: در بیانیه گام دوم جوانان مورد خطاب قرار گرفتند و انجمن های اسلامی دانش آموزان در این راستا باید با الگو گیری از شهدا این مسیر را ادامه دهند. 
حجت الاسلام حاج علی اکبری افزود: در حالی که کشورها به سوی پیری جمعیت گام برداشته اند، رهبر معظم انقلاب با خطاب قرار دادن جوانان در این بیانیه خواستند این قدرت جمعیتی را به رخ جهانیان بکشند. 
وی اظهار داشت: جوانان با طراوت و طهارت می توانند تاثیر بسیار شگرف در جامعه داشته باشند. 

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این همایش گفت: تشکیلات فراوان در آموزش و پرورش داریم ولی تاثیر گذار ترین آنها انجمن های اسلامی دانش آموزان است.
قاسمعلی خدابنده افزود: دانش آموزان باید عضو یکی از تشکیلات باشند تا بتوانند نقش اجتماعی خود را به خوبی انجام دهند.
وی اظهار داشت: تنها تشکیلاتی که در میان دانش آموزان تحت نظر نماینده ولی فقیه انجام وظیفه می کند انجمن های اسلامی دانش آموزان است و اعضای آن باید از نظر علمی نیز الگوی دانش آموزان باشند.

مسئول اتحادیه انجمن های  اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی نیز گفت: در طول سه روز اردوی طلایه داران، دانش آموزان فرصت دارند در کنار آموزش های لازم، رفاقت و صمیمیت را در خود تقویت کنند و با همفکران خود در این استان آشنا شوند.
سید قاسم حوائجی افزود: اگر انجمن های اسلامی در این اردو که یک مانور نیرویی و تشکیلاتی است ارتباط مناسبی با  همدیگر به دست آورند در سال تحصیلی جدید نیز خواهند توانست جذب نیرو داشته باشند.

در این مراسم که بیش از ۵۰۰ تن از دانش آموزان شرکت داشتند، از خانواده شهید محمد دماوندی اولین شهید دانش آموز تربت حیدریه قدردانی شد.

۲۰۳۰ / ۶۰۵۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آموزش و پرورش جامعه حضرت علی نماینده ولی فقیه ولایت فقیه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • سیل دانش‌آموزان کنکوری را زمین‌گیر کرد؛ آرزوهامون را رود با خود برد! | فیلم