Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:00:10 GMT

محور سخنان ائمه جمعه استان کرمان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۳۰۸۱

محور سخنان ائمه جمعه استان کرمان

به گزارش ایرنا، امام جمعه موقت جیرفت در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک پیشاپیش عید غدیر گفت: نتیجه غدیر مایوس شدن کفار و تعیین رهبری بوده لذا با توجه به این مسائل، غدیر از جایگاه خاصی برخوردار است.
حجت الاسلام غلامحسین عبدالحسین زاده افزود: غدیر نشان داد که جامعه اسلامی حکومت زیاده خواهی، شخصی و اشرافی گری نیست بلکه حکومتی الهی بوده لذا کافران همواره دنبال تغییر این مسیر بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: مساله ولایت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است زیرا نتیجه غدیر انتخاب حضرت علی (ع) بود.
وی از بازسازی واقعه غدیر در شهر جیرفت خبر داد و گفت: این برنامه ساعت ۹ صبح در مسیر جیرفت به دلفارد برگزار می شود و می طلبد این برنامه اطلاع رسانی شود تا مشارکت بیشتری را شاهد باشیم.
خطیب جمعه جیرفت در بخش دیگری از سخنان خود به کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و گفت: این کودتا ملت ایران را با تجربه کرد زیرا چشم ملت ایران باز شد.
وی با بیان اینکه دکتر مصدق باعث ملی شدن صنعت نفت شد، اظهار داشت: حوادث تاریخی را مطالعه کنیم تا دوباره این اشتباهات تکرار نشود.
حجت الاسلام عبدالحسین زاده تصریح کرد: رفتارهای نادرست مصدق در اعتماد به غرب و فاصله گرفتن از ارزش ها باعث بروز کودتای ۲۸مرداد شد.
وی با بیان اینکه دولت های غربی و کشورهای استعمارگر به دنبال تجزیه کشور ایران هستند و نمی خواهند ایران قوی باشد، گفت: در کودتای ۲۸ مرداد دولت آمریکا به مصدق رحم نکرد و این نشان دهنده این است که دشمنان به دنبال منفعت طلبی خود هستند.
امام جمعه موقت جیرفت اظهار داشت: مردم تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار نگیرند زیرا امروز دشمنان با تبلیغات به دنبال ناامید کردن مردم به نظام و مسئولان هستند.
 وی افزود: امروز عده ای نفوذی، در داخل کشور به دنبال ناامید کردن مردم هستند لذا نیروهای اطلاعاتی در این زمینه با دقت بیشتری ورود کنند.
حجت الاسلام عبدالحسین زاده ادامه داد: مدیری که تخلفاتش اثبات شده باید سریع به تخلفاتش رسیدگی شود لذا دستگاه های نظارتی پیشگیری کنند تا شاهد چنین مواردی نباشیم.

ادامه دارد...
۳۰۲۹/۷۴۵۰/۷۴۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جیرفت خطبه ها نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر، اظهار داشت: چرخ صنعت و تولید کشور به دست کارگران می چرخد، لذا شایسته است که دولت ها گوش شنوا برای شنیدن مطالبات کارگران داشته باشند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن روز معلم، عنوان کرد: هفته معلم را به همه آموزگاران که وظیفه تربیت نسل‌های آینده ما را بر عهده دارند تبریک عرض می‌کنیم.
 
امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر حجت الاسلام رئیسی به کشورهای پاکستان و سریلانکا، افزود: این سفر بعد از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» انجام گرفت که این نشان از اقتدار و صلابت ایران اسلامی در برابر تهدیدات و تحریم‌های دشمنان دارد.
 
وی افزود: این سفر در صورتی انجام می‌شود که آمریکا کشورها را علیه ایران به تحریم تشویق می‌کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری در پایان سخنان خود ضمن تسلیت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود، خاطرنشان کرد: ماموستا ملا احمد فخری در طول عمر با برکت خویش خدمات بسیاری برای دین و اجتماع و مردم منطقه و استان انجام داد.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست