Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تیم جوانان زیر 21 سال ایران با کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جهانی بحرین، صدرنشین جدول رده‌بندی جهانی در این رده سنی شد.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جوانان ایران با کسب 100 امتیاز از رقابت‌های قهرمانی جهان، این عنوان را به خود اختصاص دادند و بالاتر از تیم‌های نامدار برزیل، روسیه، ایتالیا، آرژانتین، کره‌جنوبی و چین در صدر این رده‌بندی ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایران با چهار رده پیشرفت و کسب در مجموع 130 امتیاز که 30 امتیاز آن حاصل از قهرمانی 2018 جوانان آسیا و 100 امتیاز حاصل قهرمانی جهان است، به این عنوان دست پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قهرمانی دنیا تیم ملی والیبال جوانان رده بندی جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز لیگ ملتهای والیبال مانده است، صفحه لیگ ملتهای والیبال وابسته به فدراسیون جهانی، پوریا حسین‌خانزاده ستاره جوان تیم ملی والیبال را سوژه یکی از پست های خود در اینستاگرام قرار داد.

این صفحه با قرار دادن عکس و ویدیو هایی از عملکرد پوریا حسین خانزاده در برابر تیم ملی والیبال چین در سال گذشته نوشت: "دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در بازی هفته اول لیگ ملتهای والیبال فصل 2023 برابر چین توانست شانزده امتیاز که شامل چهارده حمله، یک دفاع و یک امتیاز سرویس بود، کسب کند."

پوریا حسین خانزاده در فصل 2023 لیگ ملتهای والیبال تنها در برابر چین عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دیگر بازی ها کم فروغ ظاهر شده بود اما در این فصل عزم خود را برای درخشش در لیگ ملتها جزم کرده است و می خواهد خود را به عنوان مرد اول والیبال ایران به والیبال جهان معرفی کند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی