Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ایلام گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف، مؤلفة قدرت جمهوری اسلامی ایران را در جهان بی‌نظیر کرده است. ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت الاسلام  اله نور کریمی تیار، ظهر امروز در خطبه‌های  نماز جمعه ایلام اظهار داشت: توان دفاعی ایران؛  توانی است که رعشه بر تن دشمنان  انداخته است و هرروز شاهد افزایش این قدرت الهی در معادلات بین المللی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزخدمت قبل از خطبه‌های نماز جمعه ایلام + تصاویرایلام| تشکیل میز خدمت در مصلای نماز جمعه ایلام+تصاویر"میز خدمت" دستگاه‌های اجرایی در نماز جمعه ایلام دایر شد

وی آزادی کشتی ایرانی گریس1 را نشانه دیگری از قدرت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: در آزادی کشتی ایرانی گریس1  با دیگر ترفندهای مزبوحانه آمریکا با شکست مواجه شد و اراده ملت ایران به کرسی قضاوت بین المللی فائق آمد.

خطیب جمعه ایلام سپس به قدرت نظامی بازدارنده ایران اشاره و یادآورشد: تکنولوژی موشک‌های ایران نشان می دهد که امیدی دشمنان در حمله نظامی به خاک و تاسیسات حیاتی کشورمان ، نا امید شده است و دشمنان جرأت نگاه کَج به ایران اسلامی را ندارندو

کریمی‌تبار، افزود: آنچه مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران را برتر بر مولفه‌های قدرت دشمنان کرده است، حضور مردم همیشه در صحنه و پای کار برای حفظ انقلاب اسلامی است و این حضور مولفه قدرت جمهوری اسلامی ایران را در جهان  بی نظیر کرده است.

وی سپس به سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور اشاره کرد و گفت: آزادگان ارز‌ش های ماندگار 8 سال دفاع مقدس برای کشور و نشانه صبر، ایثار و مقاومتند.

خطیب جمعه ایلام در ادامه افزود: انتقال فرهنگ صبر، ایثار و مقاومت آزادگان به نسل کنونی به عنوان شاهدان حاضر امری ضروری است و به متولیان امر آن است که این ارز‌ش‌‌های ماندگار 8 سال دفاع مقدس را به  شایسته ترین نحو ممکن ارج نهند.

انتهای پیام/ن

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا