Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@03:35:59 GMT

رفع مشکلات مردم ؛ با همدلی و مشارکت مسئولان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۳۸۲۲

رفع مشکلات مردم ؛ با همدلی و مشارکت مسئولان

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‎الله سید محمد شاهچراغی، امام جمعه سمنان، امروز 25 مرداد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه امروز مشکلات اقتصادی در کشور مردم را درگیر کرده است اذعان کرد: گرانی بیداد می‌کند و مردم تحت فشار هستند.

وی  با اشاره به اینکه گرانی عرصه را تنگ کرده، مسئولان باید برجام را رها کنند و مقداری هم به مشکلات مردم به خصوص در حوزه معاش رسیدگی کنند اذعان کرد: مسئولان باید با همدلی و مشارکت برای سربلندی و اقتدار و رفع مشکلات مردم تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه مردم یمن با دستان خالی با ۱۷ کشور جهان مبارزه می‌کنند یاداور شد: ایران یمن را تنها نمی‌گذارد و به زودی ریشه ظلم در این کشور خشک خواهد شد.

 آیت الله شاهچراغی با اشاره به عید سعید غدیر اذعان کرد: ما معتقد هستیم که امروز بدون درک ولایت امام علی (ع) تقوا معنا ندارد و همه مسلمانان جهان باید به تقوا در کنار ولایت توجه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن شاهچراغی امام جمعه سمنان مشکلات مردم همدلی مسئولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهل سنت کلاله: حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان محمد آخوند احمدی امام جمعه اهل سنت کلاله در پیام خود با قدردانی از تلاشهای بی وقفه برای پیدا کردند این دختر 4 ساله ای این اقدام را مصداق بارز همدلی ، نوعدوستی ، اتحاد و همبستگی بیان کرد.

سید نجیب حسینی نماینده منتخب مردم کلاله ، مینودشت ، گالیکش و مراوه تپه نیز در پیامی از نیروهای امدادی انتظامی و مردمی و تلاشهای بی وقفه برای یافتن یسنا قدردانی کرد.

یسنا دختر بچه چهار ساله ساکن روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه در کنار مزارع کشاورزی هنگامی که مادرش مشغول چیدن نخود بود مفقود شد و عصر دیروز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با تلاش امدادگر کایت سوار پیدا شد.

دیگر خبرها

  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • مسئولان با جدیت بیشتری پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • امام جمعه اهل سنت کلاله: حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد