Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@07:00:22 GMT

درخشش دانش آموزان البرز در مسابقات فرهنگی هنری کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۳۹۳۰

درخشش دانش آموزان البرز در مسابقات فرهنگی هنری کشور

در سی و هفتمین مسابقات فرهنگی هنری البرز ۲۷۰ هزار دانش آموز در مرحله آموزشگاهی سال تحصیلی ۹۸-۹۷ شرکت کردند که ۱۹ دانش آموز پسر و دختر این استان به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری نقش موثری در مهارت آموزی، تقویت روحیه مشارکت جویی و تعاون بین دانش آموزان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشته فهمیده  روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این مسابقات با هدف شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در زمینه هنرهای آوایی، نمایشی و فیلم کوتاه، هنرهای دستی و تجسمی، ادبی و پژوهشی، رسانه، فضای مجازی و کتابخوانی اجرایی شد.

وی یادآورشد: حسین پور احمد در رشته سه تار رتبه اول مسابقات فرهنگی و هنری را در بخش موسیقی به خود اختصاص داد.

وی بیان داشت: جواد ستوده نیا و امیر حسین کتک شکر رتبه دوم سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری کشور را در رشته بازی رایانه ای از آن خود کردند.

فهمیده خاطرنشان کرد: در رشته داستان نویسی نیز سیاوش اسدی نژاد با کسب رتبه سوم برای البرز افتخار آفرینی کرد.

وی تصریح کرد: محمد محسنی در رشته وبلاگ، محمد فاضل مشفقی در رشته مشیگیگ کاری و امیر رضا بابایی در رشته مقاله پژوهی برای استان حائز رتبه برگزیده شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز از حامد فرشاد جو در رشته فیلم کوتاه ، محمد میرزا پور در رشته نقالی و محمد امین رضا خانی در رشته سنتور به عنوان دیگر دانش آموزان برگزیده شده در مرحله کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری یاد کرد.

وی اضافه کرد: دانش آموزان برگزیده  البرز از آموزش و پرورش نواحی ۴ گانه کرج و شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد هستند.

فهمیده ادامه داد: دانش آموزان البرز به سرپرستی مهدی بشری به مرحله کشوری این مسابقات که در اردوگاه شهید باهنر تهران از ۲۲ مرداد تا ۲۴ مردادماه ۹۸  برگزار شد، اعزام شدند.

وی تاکید کرد: در مرحله کشوری برای دانش آموزان کلاس های کارگاهی تخصصی در رشته های مختلف فرهنگی هنری همراه با مسابقه و جنگ نیز تشکیل و برگزار شد.

در آیین اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری کشور به دانش آموزان برتر و برگزیده لوح تقدیر و کارت هدیه اهدا شد.

استان البرز ۴۶۰ هزار دانش آموز دارد.

۲۸۱۹/ ۶۹۹۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون آموزشی آموزش و پرورش آران و بیدگل، ۵۱ درصد از دانش آموزان این شهرستان را مشغول به تحصیل در رشته‌های فنی وحرفه‌ای دانست وگفت: این نمایشگاه به منظور آماده‌سازی دانش‌آموزان برای انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی در دوره متوسطه دوم بر اساس استعداد، توانایی، علاقه و نیاز‌های جامعه و آشناسازی آنان با رشته‌های تحصیلی و مشاغل راه اندازی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مرتضی جمشیدی افزود: این رویداد در قالب ۱۴ غرفه دستاورد‌های هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و در رشته‌های فتو گرافیک، خیاطی، معماری و حسابداری و کامپیوتررا روایت می‌کند.
این نمایشگاه تا فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ در محل هنرستان امام خامنه‌ای برای بازدید دانش آموزان دایر است.

دیگر خبرها

  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان