Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@12:08:47 GMT

کلاهبرداری 2 میلیاردی در قالب پیش فروش خودرو

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۴۰۶۵

کلاهبرداری 2 میلیاردی در قالب پیش فروش خودرو

رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری فردی خبر داد که در قالب پیش فروش خودرو تا کنون دست کم 2 میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرده است.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان به نقل از دادگستری گلستان، هادی هاشمیان افزود: کلاهبردار بازداشت شده ادعا کرده بود به واسطه ارتباطاتی که با شرکت‌های خودروساز دارد می‌تواند انواع سواری‌ها را بدون انتظار و یا ثبت نام در سایت، به متقاضیان تحویل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هاشمیان بیان کرد: مردم با اعتماد به این فرد مبالغی بین 50 تا 250 میلیون تومان برای خرید خودرو به او تحویل دادند اما وقتی از تحویل خودرو خبری نشد و نتوانستند پول شان را نیز پس بگیرند به دادسرای مرکز استان شکایت کردند.

این مقام ارشد قضایی استان از دستگیری صاحب این شرکت پیش فروش خودرو خبرداد و افزود: تاکنون 70 نفر از این فرد شکایت کرده اند که مجموع مبالغ دریافتی به حدود 2 میلیارد تومان می رسد.

هاشمیان  با اشاره به این که با شکایت های جدید، احتمال افزایش مبلغ کلاهبرداری وجود دارد، گفت: کسانی که به این شیوه از آنان کلاهبرداری شده است به دادسرای عمومی و انقلاب گرگان مراجعه کنند.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف انقلاب پول خودرو فروش کلاهبرداری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد

در این طرح شرکت کرمان موتور ، کی ام سی T۸ با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز در رنگ های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری عرضه می شود.

همچنین جک J۴ اتوماتیک با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون تومان با موعد تحویل ۶۰ روز کاری و در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای عرضه می شود.

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو جک J4

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو کی ام سی T8

 

دیگر خبرها

  • هشدار قضائی درباره کلاهبرداری از طریق تبلیغ وامهای کم‌بهره
  • کلاهبرداری ۸ میلیاردی با لینک جعلی کالابرگ الکترونیک در عنبرآباد
  • شکایت تیک‌تاک و بایت دنس برای جلوگیری از فروش اجباری در آمریکا
  • فروش نقد و اقساط پژو پارس در 4 قسط و تحویل فوری ویژه اردیبهشت ماه 1403 + جزئیات
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد