Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی تیم رئال مادرید از وضعیت هافبک کلمبیایی که تا چندی پیش در فهرست بازیکنان مازاد تیم قرار داشت ابراز رضایت کرد. ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید فردا از ساعت 19:30 به وقت تهران در هفته اول لالیگا میهمان سلتاویگو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زین‌الدین زیدان سرمربی سفیدپوشان پایتخت اسپانیا در کنفرانس خبری پیش از این بازی بسیاری از خبرنگاران را با تمجید از خامس رودریگس غافلگیر کرد. او که تا چندی پیش نام خامس را در فهرست بازیکنان مازاد خود قرار داده بود، حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد از او نیز مانند دیگر مهره‌های خود استفاده کند.

زیدان گفت: می‌خواهیم با انگیزه فصل و اولین بازی‌مان در لالیگا را آغاز کنیم. ما از وضعیت‌ تیم راضی هستیم.

زیزو با اشاره به برنامه باشگاه در پنجره نقل و انتقالات از جمله تلاش برای خرید پل پوگبا از منچستریونایتد و ماندن خامس رودریگس با وجود مذاکره برای فروش او، افزود: من از بازیکنانم راضی هستم و الان نیز هم من هم بازیکنانم فقط روی بازی فردا تمرکز داریم. خامس هم روی فرم است و من از او راضی‌ام و خوشحالم که در تیم‌مان حضور دارد. روی همه بازیکنانی که در تیم‌مان داریم حساب می‌کنم. تیم را با بازیکنانی که دارم می‌سازم. صحبت‌هایم را با مسئولان باشگاه انجام داده‌ام و سایر چیزها برایم اهمیتی ندارند. همیشه لبخند به لب خواهیم داشت چون می‌خواهیم بازی کنیم و از از بازی‌مان لذت ببریم.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در پاسخ این سؤال که آیا خوب بازی کردن را ترجیح می‌دهد یا پیروز شدن، عنوان کرد: هم دوست دارم تیمم خوب بازی کند هم دوست دارم که پیروز شود. بردن اما نتیجه تلاش و زحمت کشیدن در تمرینات است. باید آماده رقابت باشیم. اکنون هم می‌خواهیم سلتا را شکست دهیم. لالیگا بهترین لیگ دنیاست و سطح رقابت در اینجا بالاست.

فوتبال جهان| موافقت حداکثری هواداران رئال مادرید با ماندن خامس

 

زیدان درباره احتمال پیوستن نیمار به رئال مادرید و رفتن گرث بیل گفت: او بازیکن رئال مادرید نیست و برای من هم فقط چیزی که مربوط به تیم خودم باشد اهمیت دارد. در مورد پل پوگبا هم می‌گویم که او بازیکن منچستریونایتد است و ما فقط به بازیکنان خودمان فکر می‌کنیم. به نظر می‌رسید که بیل می‌رود اما او اینجا به کارش ادامه می‌دهد. اوضاع فرق کرده و من روی او هم حساب خواهم کرد. او برای ما بازیکن مهمی است و انتظار دارم که او مانند دیگر بازیکنان در مواقع سخت به کمک تیم بیاید.

رئال مادرید در 5 ماه اخیر نتایج خوبی کسب نکرده به خصوص در اردوی پیش فصل که از 7 بازی تنها دو دیدار را برده است. برای زیدان اما این موضوع خیلی اهمیت نداشت. او تأکید کرد: من به گذشته فکر نمی‌کنم. فوتبال بازی کردن کاری است که ما می‌‌خواهیم انجام دهیم. گذشته‌ها گذشته. بازیکنان من می‌دانند چیزی که اهمیت دارد، پییشرفت روزمره است.

زیدان به انتقاداتی که در چند وقت اخیر از او صورت گرفته است، اشاره کرد و گفت: چهره‌ای که از من ساخته می‌شود و حرف منتقدان برایم مهم نیست. اینها هم بخشی از زندگی یک مربی است. من می‌دانم که به دنبال چه چیزی هستم. در فوتبال خیلی زود همه چیزهایی که یک تیم برده یا از دست داده فراموش می‌کنند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رئال مادرید زین‌الدین زیدان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید زین الدین زیدان رئال مادرید زین الدین زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!

ستاره جوان انگلیسی رکورد جدیدی را در رئال مادرید به ثبت رساند.

طرفداری | جود بلینگام به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.

جود بلینگام با گلزنی مقابل بارسلونا و تکمیل کامبک شیرین رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. پیش از بلینگام، دیوید بکام و لوری کانینگام با 20 گل این رکورد را به طور مشترک در اختیار داشتند. جود بلینگام در حالی رکورد بکام و کانینگام را شکسته که از این دو ستاره سابق رئال، به ترتیب 123 و 27 بازی کم‌تر انجام داده‌است.

گلزن‌‍ترین بازیکنان انگلیسی تاریخ رئال مادرید جود بلینگام؛ 21 گل در 36 بازی دیوید بکام؛ 20 گل در 159 بازی - لوری کانینگام؛ 20 گل در 63 بازی

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس