Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر و دهه امامت افزود: امروز ولایت فقیه استمرار ولایت امیرالمومنین (ع) است که اتکای به ولایت فقیه باعث ناامیدی دشمنان شده است.

 وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی بدون رهبر و ولی فقیه نمی تواند به سر منزل مقصود برسد و راه رسیدن به پیروزی نهایی، مقاومت در مقابل نظام سلطه و پشت سر ولی فقیه بودن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 خطیب جمعه سرپل ذهاب گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت در جنگ تحمیلی به دلیل وجود امام راحل در راس این انقلاب بود و اگر حضرت امام (ره) نبود ما در مقابل نظام سلطه به پیروزی نمی‌ رسیدیم.
وی بااشاره به ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهارداشت: جوانان متدین ایران اسلامی به عشق امام در میدان‌های نبرد حضور پیدا کرده، به شهادت رسیدند و در زندان‌های صدام ملعون دوران اسارت را سپری کرده و به عشق امام و وطن سرافراز و سربلند به کشور بازگشتند.
فاطمی نسب با بیان این‌که آزادگان حق بزرگی بر گردن مردم و کشور دارند، ادامه داد: آزادگان نماد صبر و استقامت هستند و نقش آنها در پیروزی حق علیه باطل، کمتر از شهادت نیست.
وی اظهار داشت: امروز مردم ما و آزادگان جهان با اقتدا به حضرت امام خامنه ای دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان مایوس کرده اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز جهانی مسجد و سالروز آتش‌سوزی مسجد الاقصی گفت: مساجد علاوه بر اینکه محلی برای فعالیت های فرهنگی و مذهبی هستند باید محل ارائه خدمات اجتماعی نیز باشند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶/۷۳۹۹

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ایران اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی جهان خطبه های نماز جمعه مسلمانان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد: مقاومت اسلامی لبنان از تهدید‌های دشمنان هراسی ندارد و تهدید‌های دشمن نمی‌تواند نیرو‌های مقاومت را از حمایت مردم فلسطین باز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شیخ «محمد یزبک» در نشست فکری که حوزه «الامام المنتظر» در بعلبک به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار کرد، گفت: استقامت و پایداری مردم فلسطین و مقاومت آنها پس از گذشت بیش از ۷ ماه جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه نشان دهنده این است که به رغم کشتار و ویرانی توسط این رژیم، پیروزی در راه است.

او تصریح کرد:گسترش جنگ به نفع رژیم صهیونیستی نیست و جنگ در غزه باید متوقف شود.

 

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • عشق جوانان به ائمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • تصاویری از قبرستان بقیع