Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@22:46:31 GMT

برگزاری طرح مائده غدیر در ۲۰ نقطه آستارا

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۴۸۶۶

برگزاری طرح مائده غدیر در ۲۰ نقطه آستارا

حجت الاسلام حاتمی از برگزاری طرح مائده غدیر در ۲۰ نقطه از شهرستان مرزی بندر آستارا خبر داد.

حجت الاسلام«ابراهیم حاتمی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: روز غدیر به عنوان بزرگترین عید جامعه بشری معرفی شده چرا که روز اعلام ولایت انسان کامل و به تعبیر قرآنی روز اتمام نعمت و اکمال دین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با اشاره به اینکه در روز عیدغدیر به اطعام نیازمندان سفارش زیادی شده است، افزود: در این راستا در ۲۰ نقطه از شهرستان آستارا با محوریت مساجد، هیئت های مذهبی و مناطق محروم روستایی سفره اطعام برپا شده و بین مردم غذا توزیع می شود.

 

وی با بیان اینکه در روز و شب عیدغدیر بیش از هفت هزار غذای گرم بین مردم توزیع می شود، تصریح کرد: این حرکت پسندیده برای اولین بار در آستارا انجام شده و در نوع خود حرکتی بی سابقه است.

 

حجت الاسلام حاتمی از برگزاری جشن های دهه امامت و ولایت در مساجد شهری و روستایی، هیئت های مذهبی، حسینیه ها و تکایا بندر آستارا خبر داد و گفت: در این جشن ها که با مولودی خوانی همراه خواهد بود علما و روحانیون به تبیین فلسفه  غدیر می پردازند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا ادامه داد: همچنین در روز عید سعید غدیر جشن بزرگی با حضور نوجوانان و جوانان شرکت کننده در کلاس های طرح اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی با هنرنمایی نیما رهایی کمدین معروف گیلانی در محل سالن همایشات این اداره برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی در مساجد شهری و روستایی و خیابان ها و معابر شهر از دیگر برنامه های عید سعید غدیر در بندر مرزی آستارا است.

 

حجت الاسلام حاتمی برگزاری مسابقه نقاشی عید تا عید را از دیگر برنامه های دهه امامت و ولایت در بندر آستارا برشمرد و افزود: پس از داوری به اثرات برگزیده این مسابقه جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا گفت: بازسازی واقعه غدیر از دیگر برنامه های دهه امامت و ولایت در بندر آستارا است که همزمان با روز عید سعید غدیر در این شهرستان اجرا می شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد غدیر روزنامه اردبیل گلپایگان خراسان جنوبي روزنامه ها عید غدیر شبستان یزد خبرگزاری شبستان سفره اطعام طرح مائده غدیر مسابقه نقاشی بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، هما خورشیدی با اعلام این خبر گفت: دوره صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری و دوره بازآموزی راهنمایان گردشگری از سری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان صنعت گردشگری، امروز و فردا در یزد برگزار می‌شود.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد افزود: این دوره‌ها به صورت رایگان با محوریت این اداره‌کل و توسط مؤسسات آموزشی خدمات گردشگری و باهدف آشنایی با مباحث روز صنعت گردشگری برای شاغلان و فعالان این صنعت برگزار می‌شود و در پایان برای هر کدام از شرکت‌کنندگان گواهینامه صادر می‌شود.
وی، ضمن اشاره به اهمیت آموزش و بازآموزی فعالان صنعت گردشگری گفت: تأمین نیروی انسانی ماهر یکی از مهمترین بخش‌های تاثیرگذار در حوزه گردشگری است که با حمایت دفتر مطالعات و آموزش گردشگری کشور و به منظور ارتقای سطح شاغلان این صنعت زمینه اجرای دوره‌های توانمندسازی فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد