Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون اصل نود اعلام کرد بزودی جزئیات یک فساد بزرگ در مافیای خودرو را فاش می کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از ایسنا، سخنگوی کمیسیون اصل نود با اشاره به اسناد در اختیار در مورد فساد در طراحی خودرو سمند، گفت که به زودی پرده‌ای دیگر از یک فساد بزرگتر در ⁧مافیای خودرو⁩ را اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پارسایی نوشت: «فساد خودروسازی جدید نیست. در دهه ۷۰ که بزرگترین اختلاس تاریخ کشور ۱۲۳ میلیارد بود، برای طراحی سمند، ۱۲۰ میلیارد تومان با ارز ٤٠٠ تومانی، معادل ٣٥٠٠ میلیارد تومان امروز، پرداخت شد و این طراحی گران نه جذاب بود نه استاندارد. ‏البته این مبلغی است که خودروساز اعلام کرده، اما اسنادی در دست است که نشان می‌دهد وام اخذ شده بابت طراحی خودروی ملی بیشتر از این مبلغ است و این در حالی است که یک طراح ایرانی برند‌های معتبر خودرو در جهان، همان زمان حاضر بود به رایگان، طراحی خودروی ملی را انجام دهد. اما چون برای سودجویان، منفعت نداشت، نپذیرفتند. ‏زمان استاندارد طراحی یک خودرو در جهان هم دو تا سه سال است، ولی طراحی سمند ٧ سال زمان برد. ‏این مشت نمونه خروار بود و به زودی پرده‌ای دیگر از یک فساد بزرگتر در ⁧مافیای خودرو⁩ را اعلام می‌کنم.»   این نماینده اواخر تیرماه نیز اعلام کرده بود پرونده شکایت مردم از خودروسازان در کمیسیون اصل نود نهایی شده و به زودی در اختیار هیئت رئیسه قرار می گیرد تا در صحن مجلس مطرح شود.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد

گوگل مدتی پیش تغییراتی بزرگ در طراحی نسخه‌ی دسکتاپ یوتیوب ایجاد کرد و آن را در اختیار اینسایدر‌ها قرار داد تا تجربه‌ی کاربری خود را گزارش دهند؛ اما واکنش‌های منفی نسبت به این طراحی بسیار بیشتر از حد انتظار بود. اکنون گوگل طراحی جدید را حذف کرده و همان طراحی پیشین را دردسترس قرار داده است.

طراحی جدید و ناموفق یوتیوب، عنوان، توضیحات و نظرات ویدیو‌ها را به نوار کناری منتقل می‌کرد و ویدیو‌های پیشنهادی را به‌صورت ردیف افقی و برجسته‌تر در زیر ویدیوی در حال پخش، به‌نمایش می‌گذاشت؛ درحالی‌که طراحی فعلی نسخه‌ی دسکتاپ، توضیحات و عنوان را زیر ویدیو و ویدیو‌های پیشنهادی را در قسمت کناری نشان می‌دهد.

طراحی ظاهری یوتیوب در چند سال اخیر تغییرات زیادی را تجربه کرده؛ اما مدت‌ها است که ظاهر یکپارچه‌ی خود را حفظ می‌کند و گهگاهی با تغییرات ظاهری جزئی همراه می‌شود و به‌نظر می‌رسد کاربران به تجربه‌ی یک «طراحی انقلابی و بزرگ» تمایل چندانی ندارند.

طراحی جدید یوتیوب در دسترس همه‌ی کاربران نبود، اما باز هم واکنش‌های منفی زیادی را در پی داشت. برخی از کاربران صرفاً به تغییرات قبلی بیشتر عادت کرده بودند و برخی دیگر، در استفاده از نسخه‌ی جدید با مشکلاتی مثل «از دید خارج شدن ویدیو هنگام خواندن دیدگاه‌ها» مواجه می‌شدند.

یوتیوب با طراحی و ویژگی‌های جدید برای بهبود تجربه کاربر به‌روز می‌شود

هنوز مشخص نیست که آیا گوگل این طراحی را برای همیشه کنار گذاشته است یا قصد دارد دوباره آن را امتحان کند، اما اکنون طبق اعلام کاربران ردیت، خبری از طراحی یادشده نیست.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد