Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرژانتینی اسپرز به استقبال دیدار دوباره با پپ گواردیولا رفته است.

طرفداری- مائوریسیو پوچتینو می‌گوید بدون فکر کردن به آینده کریستین اریکسن در مورد بازی کردن یا نکردن این بازیکن مقابل منچسترسیتی تصمیم می‌گیرد.

به گزارش اسکای، در حالی که پنجره نقل و انتقالات انگلیس بسته شده است، رئال مادرید هنوز شانس این را دارد تا هافبک تیم ملی دانمارک را که فقط یک سال از قراردادش با اسپرز باقی مانده است، به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوچتینو در پاسخ به این که «آیا اریکسن مقابل منچسترسیتی بازی خواهد کرد؟» در نشست خبری خود گفت:

باید ببینیم اوضاع از چه قرار است. من فقط می‌توانم ۱۱ بازیکن را در ترکیب اصلی به کار بگیرم. او در بازی گذشته و تمرینات عملکرد خوبی داشته است. هنوز یک جلسه تمرینی دیگر باقی است و سپس در مورد ترکیب تیم تصمیم می‌گیریم. نه (ماجرای قراردادش تاثیری روی تصمیم من ندارد). بازیکنی که یک سال قرارداد داشته باشد با بازیکنی که پنج سال از قراردادش باقی مانده است، برای من فرقی ندارد زیرا آنچه مهم است، عملکرد بازیکن است. پس از پنج سال حضورم در اینجا، باید بدانید که من بر اساس عملکرد بازیکنان تصمیم می‌گیرم نه بر اساس وضعیت آن‌ها با باشگاه. موضع من حمایت و کمک کردن به بازیکنان و احترام گذاشتن به آن‌ها است و این تا زمانی که تصمیم بگیرند راه دیگری را دنبال کنند، پا برجا خواهد بود.

ژوزه مورینیو گفته است تاتنهام در کنار منچسترسیتی، لیورپول و تیم دوم منچسترسیتی مدعی قهرمانی در لیگ برتر است و پوچتینو این تعریف و تمجید را با آغوش باز پذیرفته است.

مو را دوست دارم. همه ما می‌دانیم که زیرک است و گاهی خیلی خنده دار می‌شود. همین او را به یکی از بهترین مربیان دنیا تبدیل کرده است. به نظرش احترام می‌گذارم. قدردان این دیدگاه هستم زیرا فکر می‌کنم باور داشتن کسی مثل مورینیو به پتانسیل تیم ما برای مدعی بودن، مهم است. ما به خودمان ایمان داریم ولی یقینا این تمجید، به خودباوری ما می‌افزاید. 

پوچتینو اولین کسی بود که پپ گواردیولا را به عنوان سرمربی منچسترسیتی شکست داد ولی انگیزه خاصی برای برنده شدن مقابل این مربی ندارد.

در مواجهه با هر سرمربی، تلاش می‌کنم برنده شوم. همان گونه که آن‌ها دوست دارند مرا شکست دهند، من هم دوست دارم آن‌ها را شکست بدهم. گواردیولا یکی از بهترین و یا بهترین سرمربی دنیا است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا در ۳۰ بازی اخیر خود در همه رقابت ها، شکست ناپذیر بوده اند.

به نقل از اوپتا؛ منچسترسیتی سومین تیم تاریخ در سطح اول فوتبال انگلیس است که از مرز +۳۰ بازی شکست ناپذیری در همه رقابت ها عبور می کند. (۲۴ برد و ۶ تساوی) ناتینگهام فارست در سال ۱۹۷۸ رکورد ۴۰ بازی متوالی بدون باخت را ثبت کرد. منچستریونایتد نیز در دو مقطع در +۳۰ بازی پیاپی شکست نخورده است. (۳۴ بازی از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۴ و همچنین ۳۳ بازی از سال ۱۹۹۸ تا ۱۹۹۹)

آخرین باخت آنها به حدود ۵ ماه پیش یعنی اوایل دسامبر برمی گردد. (۱-۰ مقابل استون ویلا) 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین