Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حفظ وضع موجود واحدهای تولیدی و صنعتی برای ما جز اولویت‌هاست، گفت: علارغم تحریم های ظالمانه، اجازه تعطیلی هیچ یک از واحدهای تولیدی و صنعتی را نمی دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا رحمانی بعداز ظهر امروز پس از بازدید  از دو مجموعه تولیدی بافت سان و بافتینه ملایر، اظهار داشت: اینکه استاندار همدان اعلام می کند بعد از آغاز تحریم هیچ واحد تولیدی به این علت تعطیل نشده است بیانگر پیروزی ما در این جنگ اقتصادی و روانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سبب خوشحالی ماست که در شرایط کنونی کشور خواسته صنعتگران و مسئولان استان افزایش صادرات در بخش های مختلف است.

وزیر صمت بیان کرد: از سال گذشته تاکنون برنامه راهبردی خود را حفظ تولید موجود  قرار دادیم موضوعی که رهبر معظم انقلاب تیز ان را از ما مطالبه کردند.

وی با بیان اینکه درسه ماهه پایانی سال گذشته توانستیم به این خواسته رهبر معظم انقلاب عمل کنیم عنوان کرد: امسال نیز ضمن حفظ این راهبرد  در تلاشیم ظرفیت های خالی تولیدی در کشور را فعال کرده و توسعه واحدها را عملیاتی کنیم.

رحمانی با اشاره به اینکه خوشبختانه تعداد واحدهای تولیدی راکد در استان همدان کم است، ابراز کرد: از مسئولان استان همدان می خواهم ظرفیت های خالی در عرصه تولید را شناسایی کرده و به ما اعلام کنند تا اقدامات لازم برای فعال سازی آنها انجام شود.

وی بیان کرد: استان همدان به ویژه ملایر در بخش مبل و منبت، کشمش، انگور و معدن ظرفیت های خوبی دارد که لازم است برای بهره مندی بیشتر از این ظرفیت ها شرکت های مدیریت صادرات نیز فعال شوند.

وزیر صمت با اعلام اینکه ما در استان همدان شرکتی داریم که سالانه 35میلیون دلار صادرات دارد، اظهار داشت: با وجود محدودیتی که داریم اما از حضور صنعتگران در نمایشگاههای بین المللی حمایت می کنیم.

وی عنوان کرد: همان طور که می دانید برای  طرح اشتغال روستایی با دستور مقام معظم رهبری یک میلیارد و 500میلیون دلار اعتبار تخصیص یافت، ظرفیتی که میتوان از ان برای فعال سازی برخی صنایعی مانند مبل و منبت در همدان استفاده کرد.

رحمانی بیان کرد: از دیگر ظرفیت های موجود برای فعال سازی  واحدهای تولیدی نیمه فعال، تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، نوسازی صنایع و کلینیک های صنعتی تبصره 18 است که توسط دولت و مجلس به تصویب رسید .

وی گفت: از ظرفیت این تبصره نیز میتوان برای استان همدان، در یک بخش خاص هزینه شود تا واحدها صادرات محور شوند.

وزیر صمت با بیان اینکه موافق شکل گیری شهرک تخصصی مبل و منبت در ملایر هستم گفت: اگر صادرات را در این بخش فعال کنیم ان وقت این ظرفیت وجود دارد که چند شهرک تخصصی در این عرصه ایجاد شود چرا که محصولات مبل و منبت ملایر قابل رقابت در بازارهای جهانی است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۵۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم