Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@06:55:11 GMT

منصوریان امیدوار به درخشش مهاجم آفریقایی در لیگ

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۵۷۸۸

منصوریان امیدوار به درخشش مهاجم آفریقایی در لیگ

به نظر می‌رسد که سرمربی ذوب‌آهن از عملکرد مهاجم اهل نیجریه خود در بازی با الاتحاد رضایت کافی دارد و او مهره اصلی‌اش در شروع لیگ خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه" ماکولی کریستنانتوس، مهاجم آفریقایی ذوب‌آهن اولین بازی خود را برای سبزپوشان مقابل الاتحاد انجام داد و با ارائه نمایش مثبت توانست یکی از گل‌های تیمش را نیز به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین دلیل منصوریان قصد دارد او را از حالا به عنوان جانشین اوساگونا در ترکیب ذوب‌آهن مطرح کند. کریستانتوس به خوبی در موقعیتی که دارد جاگیری کرده و بنا به تجربه‌اش تصمیمات درست و حرفه‌ای اتخاذ می‌کند که همین می‌تواند دلیل قانع کننده ای برای کادر فنی باشد.

 

حالا با توجه به مصدومیت ارسلان مطهری، سرمربی ذوب‌آهن مهاجم آفریقایی خود را از ابتدا برای جدال با سایپا در ترکیب ثابت خود قرار می‌دهد و به دنبال دشت اولین برد است. هر چند کریستانتوس در چند سال اخیر فرم ایده‌آلی نداشته و حالا باید دید که در شروع لیگ برتر می‌تواند جواب اعتماد کادر فنی سبزپوشان را بدهد و جایگزین مناسبی برای اوساگونا باشد یا خیر. مطهری و کریستانتوس دو مهاجم ذوب‌آهن برای لیگ نوزدهم هستند و حالا با مصدومیت یکی از آن‌ها، این تیم با تک مهاجم برابر حریفان بازی خواهد کرد؛ سیستمی که بیشتر از قبل درخشش مهاجم اصلی را می‌طلبد.

 

ماکالی کریستانوس ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 

در هفته سی‌ودوم لیگ پرتغال پورتو موفق شد در خانه چاوس و در شب درخشش مهدی طارمی به برتری قاطع و پرگل برسد.

به گزارش ایسنا، شاگردان سرجیو کونسیسائو برای حفظ رتبه سوم خود محکوم به پیروزی در خانه چاوس بودند و در نهایت با ارائه نمایشی درخشان و هجومی در خانه رقیب در حال سقوط خود به برتری ۳ بر صفر رسیدند.

مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت و در دقیقه ۸۳ زمین بازی را ترک کرد. مهاجم تیم ملی ایران در این بازی توانست گل دوم تیمش را طراحی کند و گل سوم و تیر خلاص را از روی نقطه پنالتی به دروازه رقیب شلیک بکند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • درخشش شهاب زاهدی در جی لیگ ژاپن
  • عارف غلامی به بازی حساس رسید
  • بازیکن پرافتخار تیم ملی: همین حالا کمک کنید
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت