Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@23:16:01 GMT

احتمال سقوط قیمت طلا

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۶۳۱۲

آفتاب‌‌نیوز :

در معاملات امروز بازار جهانی طلا هر اونس، معادل ۳۱٫۱۳۲گرم از این فلز گرانبها ۱۳ دلار ارزان شد و ۱۵۰۹٫۹ دلار به فروش رسید.قیمت کنونی در مقایسه با قیمت یک ماه گذشته طلا ۸۳٫۷ و در مقایسه با قیمت یک سال گذشته آن ۳۳۶٫۲ دلار بالاتر بوده است.

قیمت نقره نیز ۹ سنت کاهش یافت و ۱۷٫۱۴ دلار در هر اونس به فروش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلاتین هم ۶ دلار ارزان شد و ۸۳۱ دلار در هر اونس داد و ستد شد.

پالادیوم تنها عنصری بود که در معاملات امروز افزایش قیمت را تجربه کرد و با یک دلار رشد ۱۴۲۹ دلار در هر اونس قیمت‌گذاری شد.به گزارش رویترز، اگرچه سرمایه‌گذاران در بازار طلا به سمت شناسایی سود آمده و قیمت را در معاملات امروز کاهش دادند اما نگرانی‌ها نسبت به رکود در اقتصاد جهانی و الهامات جدی در ادامه جنگ تجاری چین و آمریکا باعث شد تا قیمت طلا به روند افزایشی خود طی هفته جاری ادامه دهد.

ونگ تائو تحلیلگر رویترز می‌گوید: از منظر تحلیل تکنیکال احتمال کاهش قیمت طلا به محدوده ۱۴۸۳ تا ۱۵۰۳ وجود دارد.

منبع: تجارت نیوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: طلا پلاتین دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان قیمت نفتش را افزایش داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، عربستان قصد دارد تا قیمت نفت خود را برای مشتریان آسیایی تا بالاترین رقم طی ۵ ماه گذشته افزایش دهد. قیمت رسمی فروش نست سبک عرب احتمالاً ۷۰ تا ۹۰ سنت افزایش یافته و به ۳ دلار در هر بشکه بالاتر از شاخص عمان / دبی می‌رسد که بالاترین رقم از ماه ژانویه است.

اکثر تحلیلگران رویترز انتظار دارند قیمت رسمی فروش نفت متوسط و نفت سنگین عرب هم به خاطر کمبود عرضه در بحبوحه کاهش تولید اوپک پلاس افزایش یابد.

شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) فرآوری نفت خام «آپر زاکوم» را در پالایشگاه نوسازی شده روایس آغاز کرده و صادرات درجات متوسط ترش نفت را کاهش داده است.

تغییر در مواد خام اولیه پالایشگاه ادنوک باعث شده صادرات نفت خام موربان در آوریل به رکورد ۱.۶۵ میلیون بشکه در روز برسد که قیمت نفت خام ترش سبک را پایین آورده است.

کد خبر 6094031 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • طلای جهانی سقوط کرد
  • عربستان قیمت نفتش را افزایش داد
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳