Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «ریچارد برین» رهبر حزب یوکیپ انگلیس در راستای اسلام‌هراسی در این کشور، خواستار ممنوعیت داشتن و خواندن قرآن کریم در انگلیس شد و ادعا کرد که افزایش خشونت در این کشور تا حدودی به اسلام مربوط است.

وی همچنین افزود که انگلیس نه تنها باید از اتحادیه اروپا خارج شود بلکه باید از دیگر نیروها نیز رهایی یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سیاستمدار اسلام‌ستیز انگلیسی مدعی شد که درخواست وی برای ممنوعیت قرآن در این کشور به این دلیل است که کتاب مقدس اسلام مردم را به «قتل و خشونت» تشویق می‌کند.

وی همچنین از پذیرفتن این موضوع که سخنان ناشی از تنفر باعث افزایش خشونت‌ها می‌شود، خودداری کرد.

 

 

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که نشریه گاردین طی هفته جاری تحقیقی از «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس در سال 2007 منتشر کرده که گرایش‌های اسلام‌ستیزانه وی را نشان می‌دهد.

وی در این تحقیق مدعی شده بود که اسلام باعث شده تا جهان اسلام قرن‌ها از غرب عقب بیفتد.

علاوه بر آن، جانسون سال گذشته زنان مسلمانی که برقع می‌پوشند را به دزدان بانک یا جعبه نامه‌های پستی تشبیه کرده بود.

این در حالی است که«جیمز کلورلی» معاون حزب محافظه‌کار انگلیس مدعی شده است که نخست‌وزیر انگلیس به قولی که در خلال کمپین انتخاباتی خود داد عمل خواهد کرد و تحقیقی رسمی درباره وجود اسلام‌هراسی در میان مقامات حزب حاکم محافظه‌کار انجام خواهد داد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، مجلس ملی فرانسه رای به تشکیل کمیسیونی داد که وظیفه آن بررسی موارد «خشونت جنسی و جنسیتی» در صنعت سینمای این کشور و سایر زمینه‌های فرهنگی است.

درخواست برای راه‌اندازی چنین برنامه‌ای توسط ژودیت گودرش بازیگر، نویسنده و کارگردان مطرح شد که رهبری موج جدیدی «جنبش می تو» در این کشور را برعهده دارد.

این نخستین باری است که مباحث «جنبش می تو» به سطح دولتی فرانسه می‌رسد، اگرچه سازمان فیلم فرانسه (CNC ) در ماه‌های اخیر ابتکاراتی برای جلوگیری از آزار جنسی در صحنه فیلمبرداری انجام داده بود.

فرانچسکا پاسکوینی، نماینده پارلمان که این طرح را به مجلس برد، گفت: وقت آن رسیده که فرش قرمز برای متجاوزان پهن نشود.

هدف این کمیسیون ارزیابی شرایطی است که مدت‌ها اجازه داده تا خردسالان و بزرگسالان شاغل در صنایع فیلم، سمعی و بصری، هنرهای نمایشی، مد و تبلیغات در اکوسیستم تولید فیلم فرانسه مورد سوء‌استفاده و خشونت قرار گیرند.

گودرش در ماه فوریه این درخواست را مطرح کرد و حالا قرار است کمیسیون به صورت رسمی در ۱۳ مه راه‌اندازی شود. جلسات استماع شکایت‌ها از ۲۰ می آغاز می‌شود و نتیجه گیری‌ها ۶ ماه بعد ارایه خواهد شد.

کد خبر 6096965

دیگر خبرها

  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • حسن صباح جزو مقدسات نیست/ ممنوعیت تماشای سریال "حشاشین" موجه نیست
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • تشدید خشونت‌ها علیه سیاستمداران، چالشی برای آلمان
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • فایننشال تایمز: اروپا نگران تشدید اقدامات «خرابکارانه و خشن» روسیه است
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس