Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال سجادی عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت و برنامه‌های انتخاباتی حزب متبوع خود، اظهار کرد: هجده حزب و تشکل سیاسی عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری هستند که هر یک برای خود برنامه‌هایی تعریف کرده اند، مانند جامعه اسلامی کارمندان که به دبیرانش اعلام کرده کاندیدا‌های واجد شرایط را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جبهه پیروان در حال تدوین سازوکار انتخاباتی است

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: با توجه به جلساتی که جامعه روحانیت مبارز برای وفاق اصولگرایان تشکیل داده، معتقدم ساختاری باید تعریف شود که اکثریت اصولگرایان را در بر بگیرد و به مثابه یک چتر بزرگ عمل کند تا اصولگرایان با وفاق، همگرایی و یکپارچگی وارد انتخابات شوند.

فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: برای جامعه روحانیت نقش مهمی قائل هستیم چرا که می‌تواند نقش پدرانه داشته باشد و به انسجام اصولگرایان کمک کند.

سجادی با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های انتخاباتی جمنا اظهار کرد: ساختار جمنا به گونه‌ای است که در شهرستان‌های دور هم عضو می‌پذیرد و اقشار بیست و دو گانه‌ای دارد که جامعه اسلامی کارمندان یکی از این اقشار است، به همه قشر‌های جمنا در استان‌ها و شهرستان‌ها وظایف تشکیلاتی محول شده است و ما به عنوان قشر اسلامی کارمندان تعامل بسیار خوبی با جمنا داریم.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری درمورد ساماندهی اصولگرایان توسط جمنا گفت: جمنا تمام اقشار بیست و دو گانه‌ای که در جامعه زندگی می‌کنند را در بر دارد، این نهاد که یک بخش بسیار مهم در جریان اصولگرایی است، تمامی اصولگرایان را در بر نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: معتقدم جمنا، جبهه پیوان خط امام و رهبری و احزابی جامعه روحانیت مبارز آن‌ها را به عنوان تشکل‌های ارزشی دعوت می‌کند باید متحد شوند تا نتیجه مطلوب حاصل شود، زیرا تجربه نشان داده است که هرگاه اصولگرایان به نوعی متحد شدند نتیجه خوبی به دست آمده است و بالعکس هر گاه که متفرق بودند و گروه خاصی برنامه‌ها را طرح کردند، نتیجه خاصی به دست نیامده است.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه ما به جامعه روحانیت مبارزه به عنوان گروه مرجع اعتقاد داریم، تصریح کرد: اعتقاد ما اسلام به علاوه روحانیت است، زیرا اسلام به خودی خود ایرادی ندارد و روحانیت تکمیل کننده آن است، از این سو جامعه روحانیت به عنوان گروه مرجع می‌تواند نقش پدرانه ایفا کند و اصولگرایان را به وفاق و انسجام برساند.

سجادی خاطر نشان کرد: هنگامی که افراد در جمنا، جبهه پیروان خط امام و رهبری و دیگر احزاب اصولگرا برای کاندیداتوری اعلام آمادگی کنند سپس به مرحله غربالگری می‌رسیم و از میان کسانی که برای انتخابات اعلام آمادگی کردند واجدین شرایط وارد عرصه رقابت می‌شوند، اما در حال حاضر با مرحله غربالگری و ارائه لیست فاصله داریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی اصولگرایان انتخابات جبهه مردمی نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:

حضرات بزرگان محترم روحانیت

سلام علیکم

تصور می‌شد، عملیات "وعده صادق" علیه رژیم‌صهیونیستی و نیز آغاز مجدد فعالیت گشت‌ارشاد( با نام جدید طرح نور) بتواند اتفاق پیش‌آمده در یکی دوماه اخیر در باره جناب آقای کاظم‌صدیقی را به محاق ببرد و به فراموش بسپارد.

گواهی می‌دهم هر روز با افراد متعددی در خیابانها، فروشگاهها ، وسایل نقلیه بخصوص مترو مواجه می‌شوم که درباره دو سه موضوع اظهارنظر یا پرسش می‌کنند. این بدان معناست که قضیه از نگاه افکارعمومی نه تنها تمام نشده، بلکه چون شفافیت کامل در آن صورت نگرفته، فضایی از بدبینی را حفظ کرده است.

به عنوان یک علاقمند به روحانیت و معتقد به حفظ شان و جایگاه آن و مهمتر بازگشت مرجعیت این طبقه برای مردم، انتظار دارم موضوع آقای صدیقی استخوان لای زخم نماند. اگر رفتار او صحیح،قابل دفاع و بدون خدشه است، صراحتا اعلام و ابهامات جامعه برطرف شود. در غیراین صورت، توقع جامعه مبنی بر برخورد بدون تبعیض با ایشان عملی گردد.

توجه به عبارت مشهور "حسنات الابرار، سیئات المقربین" اقتضا دارد که مواجهه با اشتباهات کوچک عناصری که تابلو نظام به شمار می روند، سخت باشد تا امید و اطمینان مردم افزایش یابد.

متاسفانه حضور آقای صدیقی در نمازجمعه و توجیهات طلبکارانه‌ای که در برابر شائبه ها بیان داشت، سوءتفاهم‌های موجود را افزایش داد و بیم آن می رود این دمل چرکین سربسته بماند و بعدها خدای ناکرده عواقبش دامنگیر همه روحانیت( که قطعا بسیاری از آنها از آن دفاع نمی‌کنند) شود. د

آنچه نوشته شد صرفا گزارشی از حرفهای شفاف مردم کوچه و بازار است. چشم بستن برواقعیت، واقعیت را از بین نمی برد بلکه دیر یا زود، روی تلخ خود را نشان می دهد.

والامر الیکم

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900553

دیگر خبرها

  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • سیاره عطارد در اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!