Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، علی دارابی، معاون رئیس رسانه ملی، عصر امروز، ۲۵ مرداد در آیین افتتاحیه جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما با قدردانی از مردم مومن و خونگرم خراسان‌شمالی، همت مثال زدنی استاندار و نمایندگان مجلس و نماینده ولی فقیه در استان و همچنین رئیس ستاد مرکزی جشنواره بیست و دوم تولیدات استان‌ها و قدردانی ویژه از آقای رحمانی فضلی وزیر کشور، اظهارکرد: جشنواره، فرصتی بی بدیل برای معرفی بهتر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان است و هفته فرهنگی هنری نیز در همین ایام، فرصتی برای ایجاد نشاط کودکان و نوجوانان این سرزمین ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تجلیل از مشاهیر و مفاخر، کمک به اعتلای گردشگری و توجه به مناطق مرزی و کمتر برخوردار را از موهبت‌های جشنواره تولیدات استان ها و گامی برای تحقق عدالت رسانه ای و تمرکز زدایی از پایتخت و تحقق 《رسانه ملی متعلق به همه ایرانیان》 عنوان کرد.
وی با اشاره به انتخابات اسفندماه مجلس و میان دوره‌ای مجلس خبرگان در برخی استان‌ها گفت: رسالت رسانه ملی، کمک ما به نهادهای اجرایی و نظارتی برای برگزاری انتخابات شکوهمند است.
هنرمندان رسانه؛ خط مقدم جنگ نرم
حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی هم با تبریک عید غدیر و دهه امامت و ولایت گفت: خراسان‌شمالی، باب الرضا و گنجینه معرفت ها است و حضور شما در این استان، مایه دلگرمی اصحاب رسانه و هنرمندان این دیار خواهد بود.
وی ابراز امیدواری کرد برگزاری این جشنواره، پیشرفت‌های چشمگیرتری نصیب استان و حوزه رسانه استان کند.
وی گفت: یکی از برکات این جشنواره، معرفی بهتر و شناسانده شدن استان و شخصیت جدید پیدا کردن آن است.
نماینده ولی فقیه در استان، رسالت رسانه ملی را جهاد کبیر و دفاع نرم توصیف کرد، گفت: ما باید با شناخت زمانه، خود را برای مواجهه با آنان در حوزه باورها و ارزش ها رفتارها، آماده کنیم. شما خط مقدم این جبهه اید و با هنرمندی خود می توانید نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنید.
وی پیشنهاد کرد برای ماندگاری طعم شیرین جشنواره در ذائقه مردم استان و دیگر مناطق کشور، ۲۵ استانی که امسال با سیل مواجه نشدند، هر یک ۲۵واحد مسکونی برای مردم روستاهای آسیب دیده از سیل بسازند تا یادگاری از این جشنواره بماند.
در ادامه برنامه‌های این جشنواره، از خانواده‌های شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهید خبرنگار خراسان‌شمالی تجلیل شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن جشنواره تولیدات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران

حجت‌الاسلام " حکمت علی مظفری " روز پنجشنبه در جمع مدیران استان بوشهر اظهار کرد: تنها در یک شعبه از این حوزه ۱۵ قاضی برجسته مسائل و مشکلات حوزه کار و کارگری به‌صورت تخصصی دنبال می‌کنند.

وی افزود: باتوجه به اینکه حمایت از مردم از شرایط لاینفک استمرار حاکمیت نظام اسلامی است این حمایت مستلزم رضایتمندی مردم است که مسئولان باید در راستای آرمان امام راحل، شهدای گرانقدر، رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه به تحقق مطالبات و درخواست‌های مردم کنند.

رییس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: توجه به مردم و مردم‌داری با اخلاص و بی‌منت یک فرصت مهم برای خدمتگزاری مسئولان به مردم است و مدیران برای تحقق حقوق مردم از هیچ کوششی نباید فروگذاری کنند.

مظفری با اشاره به تخصیص ۲ اصل از قانون اساسی به مجموعه دیوان عدالت اداری یادآورشد: دیوان عدالت اداری بعنوان مولد انقلاب به شکایت مردم از دستگاه‌های اداری و اجرایی رسیدگی می‌کند.

وی گفت: پیشگیری از جرایم و تعامل با دستگاه‌های اداری و اجرایی از دیگر رسالت‌های دیوان عدالت اداری است.

مظفری ادامه داد: برای رسیدگی به حقوق کارگر ۲۱ کارگروه تخصصی در دیوان عدالت اداری تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت
  • هنرمند و بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران