Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@02:24:18 GMT

ترکیب تیم ملی کانوکانادایی ایران مشخص شد 

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۶۵۷۱

ترکیب تیم ملی کانوکانادایی ایران مشخص شد 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، رقابت های جهانی آبهای آرام و کسب سهمیه المپیک توکیو از ۳۰ مرداد تا ۳ شهریور به میزبانی شهر سگد در کشور مجارستان برگزار می شود و ملی پوشان ایران نیز در این مسابقات به آب خواهند زد.

بر همین اساس ترکیب نهایی تیم کانوکانادایی ایران نیز مشخص شد و عادل مجللی و محمدنبی رضایی در این بخش با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عادل مجللی دارنده مدال برنز جهان است که برای دفاع از عنوان‌ خود راهی مجارستان می شود و در مسافت ۲۰۰ متر به آب می زند. 

محمدنبی رضایی نیز قرار است در مسافت ۱۰۰۰ متر مسابقه بدهد. در این مسابقات ایمان پورعزیز نیز به عنوان مربی در مجارستان حضور خواهد داشت.

پیش از این ترکیب تیم های پاراکانو، کایاک‌ آقایان و‌ تیم آبهای آرام بانوان نیز مشخص شده بود. نادر عیوضی، اسلام جاهدی و شهلا بهروزی راد ترکیب تیم ملی پاراکانو را تشکیل می دهند و مسعود مهدوی نیا مربی تیم است. احمدرضا طالبیان، امین بوداغی، علی آقامیرزایی، پیمان قویدل و امید احمدی نفرات تیم کایاک هستند و مربی تیم حسین ملکی است.

مهسا مجللی مربی تیم ملی آبهای آرام بانوان نیز آرزو حکیمی، هدیه کاظمی و الناز شفیعیان را برای مسابقات جهانی مجارستان انتخاب کرده است. تیم ملی آبهای آرام ایران فردا شب راهی مجارستان می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران تیم ملی جهان رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟

پیش از این قرار بود حسن یزدانی از اردوی جاری به جمع ملی‌پوشان اضافه شود که به دلیل پیگیری امور درمانی‌اش، همچنان تمرین خود را در خانه دنبال می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسن یزدانی بعد از بازگشت از بازی‌های آسیایی هانگژو کتفش را جراحی کرد و سال 2023 را با نقره مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک و همچنین طلای بازی‌های آسیایی به پایان رساند.

با وجودی که تا امروز همه مدعیان دوبنده تیم ملی در چرخه حضور داشته و در مسابقات مختلف شرکت کرده‌اند، قهرمان المپیک 2016 ریو به دلیل شرایط ویژه‌اش هنوز وارد چرخه نشده و به او این فرصت داده شده است که با حضور در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان که 17 تا 20 خرداد در بوداپست برگزار می‌شود، بتواند در صورت آمادگی بدنی و شرایط مناسب کتفش؛ حضور در سومین المپیک متوالی را تثبیت کند.

او پیش از این قرار بود از اردوی جاری تیم ملی کشتی آزاد، بعد از ماه‌ها دوری از جمع اردونشینان، به اردو ملحق شده و تمریناتش را زیر نظر کادر فنی تیم ملی دنبال کند، اما طبق هماهنگی با فدراسیون، ترجیح داد این اردو را هم نیاید و کارهای درمانی و تمرینی‌اش را در شهر و سالن خودش پیگیری کند.

بعد از آن جلسه دو ساعته‌ای که بین حسن یزدانی و رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی در محل فدراسیون برگزار شد، چرخه وزن 86 کیلوگرم رسانه‌ای شد. بر این اساس حسن یزدانی قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان کشتی بگیرد و حالا این سؤال مطرح است که آیا با توجه به موضوع مهم انتخاب ملی‌پوش 86 کیلوگرم بعد از مسابقات بوداپست، یزدانی در اردوی بعدی حاضر خواهد شد یا خیر؟

فدراسیون کشتی برای حسن یزدانی به‌عنوان قهرمان 9 مداله کشتی ایران احترام زیادی قائل است، به همین دلیل این احتمال وجود دارد که اگر حسن یزدانی ترجیح بدهد تمریناتش را همچنان تا پیش از اعزام به مجارستان، در جویبار دنبال کند، با درخواست او موافقت شده و او از اردوی بعدی هم به خانه کشتی نیاید.

چیزی که اکنون اهمیت دارد، وضعیت جسمانی حسن یزدانی است و اینکه بتواند قابلیت‌های فنی خود را بعد از عمل جراحی کتف نیز در مسابقات به نمایش بگذارد.

نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران اعزامی به المپیک پاریس، بعد از بررسی وضعیت حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان انتخاب خواهد شد.

حسن یزدانی در دو المپیک ریو و توکیو حضور داشته است و دو نشان طلا و نقره از المپیک و هفت مدال جهانی در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • سه سرنشین لنج آتش گرفته در آبهای جزیره هرمز جان باختند
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد