Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - اونای امری به نقاط قوت تیمش واقف است. ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اونای امری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل برنلی در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از عملکرد شاگردان خود دفاع کرد.

 سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره گفت: این اولین مسابقه امسال در خانه است و منتظر دیدار با هوادارانمان در ورزشگاه امارات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحال آماده سازی برای کارهای بزرگ هستیم و مشتاق هر لحظه از این آماده سازی هستیم. با شروع بازی مقابل برنلی، فصل سختی پیش روی ما خواهد بود. شرایط برنلی درحال حاضر بسیار خوب است چرا که در بازی اول 3 - صفر پیروز شدند و یک پیش‌فصل شگفت انگیز را پشت سر گذاشته‌اند. آن‌ها تیمی قدرتمند با ساختار واضح هستند. پارسال مقابل ما 2-5-3  بازی کردند اما تغییر کرده‌اند و فکر می‌کنم 2-4-4 بازی خواهند کرد. آن‌ها مربی خوبی دارند و در انگلیس و لیگ برتر با تجربه هستند. برنلی مسیر خوبی را پیش گرفته‌ است. در بازی با برنلی هم در بعد فردی و هم گروهی به بهترین‌ها نیاز داریم. باید شیوه بازی خودمان را به آن‌ها تحمیل کنیم و با اعتماد به نفس باشیم. موظفیم در کنار هوادارانمان باشیم. حس خوبی نسبت به تحمیل کردن شیوه بازی خود به هواداران داریم. موظفیم نگرش مثبتی داشته باشیم.

او درباره بازیکنان جدید آرسنال افزود: شرایط هر بازیکن متفاوت است. بعد از بازی با نیوکاسل و طی این هفته بازیکنان به خوبی تمرین کردند. در هرپست گزینه‌های متفاوتی برای انتخاب داریم. واقعا فکر می‌کنم باید رقابتی باشیم. گزینه‌های متفاوتی نیاز داریم تا انتخاب کنیم کدام بازیکن در هر مسابقه بهتر بوده است.کولاسیناک و اوزیل سه شنبه به تمرینات اضافه شدند. اوزیل کمی بیمار است و دیروز در تمرینات شرکت نکرد. هرتمرین به ما اطلاعات خوبی می‌دهد و همچنین گزینه‌های بیشتری با آن‌ها در اختیار داریم. از بازگشت آن‌ها خوشحالم. تمام حواس و تمرکزم روی بازی با برنلی است و برایم مهم نیست چه بازیکنانی قرار است از تیم بروند!سیمونه پپه در حال تمرین و پیشرفت و شناختن ماست. او شیوه بازی ما را کم کم درک می‌کند و از لحاظ فیزیکی هم بهتر می‌شود. پپه  آماده کمک به ما از بتدای مسابقات است.

او در پایان اظهار داشت: از لحاظ ذهنی بر روی تمرین و مسابقه تمرکز داریم. می‌خواهم به بازیکنان جدید کمک کنم با ما، تمرینات، طرز تفکر و از همه مهم‌تر متمرکز بودن روی هر مسابقه کنار بیایند. واقعا به پیشرفت نیاز داریم. با 3  امتیاز بازی قبلی خوشحال بودیم اما می‌خواهم در هر موقعیتی پیشرفت برایمان حاصل شود. هرگاه  در بازی با توپ به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم، می‌توانیم موقعیت‌های بهتری در خط حمله ایجاد کنیم. نیاز داریم با بازیکنانی که درون و خارج زمین هستند، پیشرفت کنیم. می‌خواهیم به عنوان یک تیم قدرتمند‌تر شویم و در هر پست رقابت ایجاد شود. بعد از پیروزی در بازی قبلی می‌توانیم هم 3 امتیاز و هم اعتماد به نفس داشته باشیم. بازی با برنلی فیزیکی خواهد بود. به تطبیق پذیری احتیاج داریم تا قوی شویم و یک شیوه بازی مهم با ساختار و موقعیت تاکتیکی داشته باشیم. رقیب در دوئل‌ها بسیار قوی است.

لیگ برتر انگلیس| برتری آرسنال در خانه نیوکاسل/ تساوی لسترسیتی و ولورهمپتون

 

انتهای پیام/

 

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آرسنال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرسنال آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است

وینگر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد، فوتبال ایران برای پیشرفت به مربیانی مثل مارینوس اوزونیدیس نیاز دارد. - اخبار ورزشی -

علیرضا کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تقابل تیمش با مس رفسنجان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم، مس تیم باکیفیتی است و با آمدن محرم نویدکیا متحول شده. آنها بعد از آمدن این مربی شکست نخورده‌اند، ولی تمام هدف ما از این بازی گرفتن سه امتیاز است و برای شکست دادن مس به رفسنجان می‌رویم.

عقیلی: گل‌گهر پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را دارد

 

وی در مورد عملکرد تیم گل‌گهر با هدایت مارینوس اوزونیدیس تصریح کرد: ما در چند بازی خیلی بدشانسی آوردیم و مستحق این بودیم که بیشتر امتیاز بگیریم. امسال تیم خوبی داریم و هدایت تیم هم برعهده اوزونیدیس است که واقعاً چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتیم. او یک جنتلمن است و از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد. فوتبال ایران برای پیشرفت به مربیانی مثل اوزونیدیس نیاز دارد.

کوشکی با اشاره به تقابل گل‌گهر با هوادار در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یادآور شد: در این جام هر بازی حکم فینال را دارد و باید بازی به بازی جلو برویم. تمام هدف ما قهرمانی در جام حذفی است و روی این موضوع حساب باز کردیم. امیدوارم از سد هوادار عبور کرده و در نهایت بتوانیم در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی گرفته و به فینال راه پیدا کنیم.

وینگر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد عملکردش در این فصل هم به تسنیم گفت: از عملکردم راضی نیستم، امسال برخی اتفاقات برایم رخ داد و بعضی مصدومیت‌های کوچک باعث شد تا اذیت شوم. با این حال الان شرایط خوبی دارم و تلاش می‌کنم در ادامه بازی‌ها نمایش مؤثری برای تیمم داشته باشم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست