Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران گفت می‌خواهم مردم کلمه «بیماران روانی» را در خاطر داشته باشند. این افراد (کسانی که تیراندازی می‌کنند) از بیماری روانی رنج می‌برند و کسی درباره آن حرفی نمی‌زند.

وی در ادامه افزود: «معتقدم که ما نیازمند ایجاد موسساتی ویژه (برای بیماران روانی) هستیم. ما نیازمند بازگشایی بیمارستان‌هایی برای بیماران روانی هستیم و نمی‌توانیم به این افراد اجازه دهیم که در خیابان‌ها حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در آمریکا به تیمارستان‌های بیشتری نیاز داریم!

روز ۱۲ مرداد ماه بود که در پی تیراندازی کور یک فرد مسلح در شهر «اِل‌پاسو» واقع در ایالت تگزاس (آمریکا)، بیست نفر جان خود را از دست داده و بیست‌وچهار تن دیگر نیز زخمی شدند. در همان روز نیز یک تیراندازی مرگبار دیگر این بار در شهر «دیتون» ایالت اوهایو روی داد که در این حادثه ۱۰ نفر، از جمله فرد مهاجم، کشته و ۱۶ نفر دیگر هم در جریان این تیراندازی زخمی شدند.

پس از این تیراندازی‌ها و افزایش انتقادها از دونالد ترامپ به دلیل اظهارات نژادپرستانه‌اش، وی مدعی شد بیماران روانی عامل این تیراندازی‌ها بودند. این در حالی بود که «جو بایدن» نامزد پیشرو انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها، دونالد ترامپ را به هیزم ریختن در آتش سفیدبرترپنداری متهم کرد به گفته او، این امر، عامل چندین تیراندازی جمعی در ایالات متحده شده است.

دولت‌های آمریکا همواره تیراندازی‌های مرگباری که توسط آمریکایی‌های سفیدپوست انجام می‌شود را به مساله بیماران روانی نسبت می‌دهند و تمایلی به تروریستی خواندن این حوادث ندارند. این درحالیست که، اغلب حوادثی که عوامل آن به سیاه پوستان یا دیگر اقلیت‌های دینی مرتبط است را بلافاصله تروریستی اعلام می‌کنند.

64231 کد خبر 1290222

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ اختلال روانی تیراندازی ایالات متحده آمریکا نفتکش ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ باشگاه استقلال ایران و آمریکا خودرو لیگ برتر نوزدهم ایران و انگلیس آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ

دستگیری دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه "یو سی ال ای" در شهر لس آنجلس آمریکا/ رویترز مراسم روز جهانی کارگر در شهر هاوانا کوبا/ رویترز نصب دوش های سیار برای در امان ماندن از گرما در شهر مانیل فیلیپین/ رویترز نوشتن پیام های تشکر برای دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا روی چادرهای اردوگاه های آوارگان جنگی در شهر رفح در جنوب نوار غزه/ رویترز گل های لاله در پارکی در شهر کی یف اوکراین/ رویترز برداشتن آب از چاهی در شهر کاسارا هند/ رویترز جشنواره بین المللی سبک زندگی مسلمانان در گروزنی روسیه/ تاس جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده، طی مراسمی در اتاق شرقی کاخ سفید، به جان کری، فرستاده ویژه ریاست جمهوری ایالات متحده در امور آب و هوا، مدال آزادی ریاست جمهوری، بالاترین افتخار غیرنظامی کشور را اهدا می کند./ POOL خانواده اسرای اسرائیلی در اختیار حماس در جریان اعتراضاتی یک بزرگراه در شهر تل آویو را مسدود کرده اند./ خبرگزاری فرانسه سفر تبلیغاتی دونالد ترامپ به شهر "فری لند" ایالت میشیگان آمریکا/ رویترز یک کلونی زنبورهای عسل روی چراغ های راهنمایی رانندگی در شهر نیویورک آمریکا اعضای کمیته اقدام مشترک باشگاه مطبوعاتی شهر کراچی پاکستان در حال برگزاری تظاهرات اعتراضی برای حقوق روزنامه نگاران به مناسبت روز جهانی آزادی مطبوعات در باشگاه مطبوعاتی کراچی هستند./ زوما تظاهرات ضداسرائیلی دانشجویان در استانبول در همبستگی با اعتراات دانشجویان در دانشگاه های آمریکا بر ضد نسل کشی اسرائیل در نوار غزه/ زوما پانداهای باغ وحشی در چین/ زوما گوزنی در یک مزرعه کلزا/ آلمان/ dpa خشک کردن محصول ذرت از سوی کشاورزان بنگلادشی/ زوما کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ اعتراضات روز جهانی کارگر

دیگر خبرها

  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز