Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@02:19:31 GMT

پیش بینی باران ۳ روزه در ۱۴ استان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۶۶۸۴

به گزارش تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری در ساعات بعدازظهر امروز و اوایل شب در برخی مناطق چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد،‌ غرب و جنوب استان‌های اصفهان و فارس، ارتفاعات  البرز مرکزی در غرب استان‌های مازندران و تهران،‌ بخش‌هایی از استان‌های لرستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، آذربایجان غربی، ارتفاعات شمال خوزستان، جنوب کرمان، غرب و شمال هرمزگان رشد ابر، رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش بادی پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وضعیت بعدازظهر فردا شنبه 26 مرداد برای برخی مناطق استان‌های کرمانشاه، لرستان، غرب آذربایجان غربی، جنوب کردستان، شمال ایلام، جنوب فارس، غرب هرمزگان و بعدازظهر یکشنبه در جنوب فارس، ارتفاعات  استان‌های کردستان و کرمانشاه و ارتفاعات البرز مرکزی در غرب استان‌های مازندران و تهران پیش بینی می‌شود.

طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و در برخی ساعات گرد و خاک روی خواهد داد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور افزود: آسمان استان قسمتی ابری در بعضی از ساعات بویژه بعدازظهر و شب در نقاط شمالی، مرکزی، غربی و شرقی استان رگبار موقتی باران و رعد وبرق گاهی با تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی افزود: وقوع ناپایداری‌های موقتی به صورت رگبار پراکنده باران و رعد وبرق گاهی با افزایش لحظه‌ای سرعت باد در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان نیز پیش بینی می شود.

سی سی پور خاطرنشان کرد: امروز دریا تا ظهر با افزایش سرعت باد جنوب شرقی و از بعدازظهر با افزایش سرعت باد جنوب غربی متلاطم خواهد بود و شدت باد در شب در محدوده تنگه هرمز نیز قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود و گاهی به بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: توصیه می‌شود شناور‌های سبک احتیاط‌های لازم را در نظر داشته باشند و بعدازظهر و شب از تردد دریایی خودداری کنند.

سی سی پور گفت: سامانه همرفتی از امروز تا پنجشنبه در ساعاتی از روز و در پاره‌ای از نقاط استان تقویت خواهد شد و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد دور از انتظار نخواهد بود.

وی گفت: از لحاظ دمایی، فردا از شدت دمای هوا در طول روز در بیشتر مناطق کاسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • هشدار بارش شدید باران در ۲۱ استان
  • پیش بینی بارش‌های سیل آسا در ۲۱ استان/ هشدار زرد صادر شد
  • هشدار باران شدید در ۲۱ استان کشور
  • هشدار باران شدید در ۲۱ استان
  • هشدار شدید باران در ۲۱ استان
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۴ اردیبهشت