Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خراسان شمالی از مزایای میزبانی جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیماست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، عصر روز جمعه (25 مرداد) در آیین افتتاحیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان های صدا و سیما که در محل تالار داریوش بجنورد برگزار شد، گفت: امروز در واقع جشن بلوغ خراسان شمالی را همزمان با این جشنواره می گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه امیدواریم هنرمندان مهمان، انعکاسی از فرهنگ های خوب این استان به ایران و جهان داشته باشند، اظهارداشت: سه هزار شهید این استان نشان از اتحاد دل ها و هدف ها و قدم های آنان در مسیر انقلاب دارد.



امام جمعه بجنورد بیان داشت: خوشبختانه صدا و سیما توانسته ظرفیت های خوبی را فراهم و حرکت های رو به جلو تجربه کند و امیدواریم با برگزاری این جشنواره این حرکت سریع تر شود.



آیت الله یعقوبی، شناساندن استان برای مهمانان و شناساندن و معرفی خراسان شمالی در کشور را دو برکت مهم برگزاری این جشنواره عنوان کرد و با تاکید بر اینکه رسانه ملی رسالت بزرگی در مقابله با جنگ نرم گسترده دشمن دارد، بیان داشت: باید زمان را بشناسیم تا بتوانیم خود را در مقابل رخدادها آماده کنیم.



آیت الله یعقوبی با بیان اینکه دشمن در تلاش است با تغییر باورها، ارزش ها و رفتارهای ما، اهداف خود را پیاده کند؛ اظهارداشت: هدف اصلی دشمن واگرایی مردم از ارزش های دینی و همگرایی با ارزش های غربی است.



امام جمعه بجنورد در ادامه با بیان اینکه دشمن در دو حوزه شبهه افکنی و شهوت افزایی فعالیت گسترده ای انجام می دهد، گفت: باید هنرمندان ما با مهارت خود سرمایه های دینی را قوی و حوزه فعالیت دشمن را سرکوب کنند.



آیت الله یعقوبی پیشنهاد کرد: اگر می خواهید طعم شیرین این جشنواره برای همیشه ماندگار بماند، 25 استانی که در حوادث طبیعی امسال آسیب ندیده اند، 25 واحد روستایی در نقاط محروم به نام جشنواره بسازند.



محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی نیز در ادامه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره در استان، افزود: این استان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و منابع طبیعی،  فرصت خوبی برای سرمایه گذاری است.



وی خاطرنشان کرد: خراسان شمالی از نظر میزان رشد و بهبود فضای کسب و کار در رتبه چهارم کشوری است.



شجاعی گفت: همه ما پای کار هستیم تا گام های بلندی برای پیشرفت و توسعه استان برداریم.

استاندار خراسان شمالی همچنین از اصحاب رسانه و صدا و سیمای استان برای همراهی و انعکاس فعالیت ها و خدمات دولت تقدیر و تشکر کرد.



گفتنی است، در این مراسم از خانواده شهیدان "ایرج رستمی"، "محمد فرومندی"، "محمدرضا امانی" و "محمد تقی اربابی" تقدیر و تجلیل شد.

 

 

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه های نماز جمعه نماز جمعه گلپایگان روزنامه ها اردبیل دعای عرفه خطبه نماز جمعه خراسان جنوبی وزیر کشور بجنورد خراسان شمالی تولیدات جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه که صبح امروز برگزار شد گفت: تولیدات کارگران عزیز ما علی رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها برای کشور نقش آفرین است.

وی‌افزود: همان طور که رهبری بر آن تاکید فرمودند، تلاش‌ها و اقدامات کارگران ما باید امید آفرین باشد و همان طور که در شعار امروز این جشنواره آمده است، «ما پای کار ایران هستیم» و این شعار نشان از روحیه جهادی و ارزشمند کارگران، مدیران و کارفرمایان ماست.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند و تلاش و فعالیت‌های کارگران ایرانی به عنوان محور همه تلاش‌ها در عرصه تولید محسوب می شود و نقش کارگران در آن بی بدیل است، لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد.

در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند