Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از نشریه اسپورت اسپانیا، با وجود به بن‌بست خوردن دور نخست مذاکرات نمایندگان باشگاه بارسلونا با همتایان خود در پاری‌سن‌ژرمن برای برگرداندن نیمار به نوکمپ، قهرمان فصل گذشته لالیگا هنوز از محقق شدن این جابجایی قطع امید نکرده است.

درخواست قبلی پاریسی‌ها برای موافقت با انتقال نیمار به بارسلونا، گرفتن فیلیپه کوتینیو، نلسون سمدو و یک بازیکن دیگر به صورت قرضی به علاوه 100 میلیون یورو بود که طرف اسپانیایی آن را مورد ارزیابی قرار نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا قصد ندارد برای خرید نیمار پول هنگفتی بپردازد و برنامه‌اش راضی کردن PSG‌ به معاوضه بازیکن است. از طرفی بازیکنانی که پاریسی‌ها روی‌شان دست می‌گذارند، کسانی هستند که بارسلونا با فروش‌شان مخالف است و یکی از آنها دمبله است، بازیکنی که کاتالان‌ها دو فصل پیش برای خرید او از دورتموند رقمی بالغ بر 120 میلیون یورو پرداختند.

به نظر می‌رسد پاری‌سن‌ژرمن می‌‌خواهد به هر ترتیبی شده، ارزش بازیکنانی که میان دو باشگاه رد و بدل می‌شوند نزدیک به همان رقم 222 میلیون یوروی باشد که این باشگاه 2 سال پیش بابت خرید نیمار به بارسلونا پرداخت اما بارسایی‌ها معتقدند که افت نیمار در دو سال اخیر، ارزش او را به رقمی در حدود 160 میلیون یورو کاهش داده است.

در این میان پاری‌سن‌ژرمن از بارسایی‌ها خواسته که عثمان دمبله را در بسته پیشنهادی‌شان برای معاوضه بازیکن بگنجانند اما بارسلونا این پیشنهاد را نپذیرفته است. بارسایی‌ها بیشتر تمایل دارند کوتینیو و بازیکنی مانند راکیتیچ را راهی پارک دو پرنس کنند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: بارسلونا نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # کیلیان امباپه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش