Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی استان، روز جمعه ۲۵ مردادماه رقابت های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی باشگاههای خوزستان که به میزبانی بندر امام خمینی و از صبح روز پنجشنبه ۲۴ مردادماه با حضور ۱۳۵ کشتی گیر از ۱۲ شهرستان آغاز گردیده بود، با قهرمانی تیم هیئت کشتی بندر امام خمینی خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، پس از تیم هیئت کشتی بندر امام که با کسب ۱۹۶ امتیاز به مقام قهرمانی رسید، تیم های باشگاه فرهنگی ورزشی نفت امیدیه با ۱۴۳ امتیاز و هیئت کشتی مسجدسلیمان با ۱۱۶ امتیاز، مقام های دوم و سوم تیمی را به دست آوردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بندر امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان فوتبال هلند مشخص شد

تیم فوتبال آیندهوون در حالی که ۲ هفته به پایان رقابت های لیگ برتر هلند باقی مانده است عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال آیندهوون در هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال هلند امروز یکشنبه به مصاف اسپارتا روتردام رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری برسد.

به این ترتیب آیندهوون در حالی که ۲ هفته تا پایان «اردیویسه هلند» باقی مانده است توانست با ۸۷ امتیاز قهرمانی خود را مسجل کند و بیست و پنجمین عنوان قهرمانی در بازی‌های لیگ را به دست آورد.

تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد با ۳۱ بازی و ۷۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و توئنته با همین تعداد بازی و ۶۳ امتیاز سوم است.

دیگر خبرها

  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود
  • اشک‌ها و لبخند‌ها در کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد