Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@23:09:56 GMT

زیارت سخنگوی انصارالله یمن در امامزاده ناصرالحق +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۷۷۲۵

زیارت سخنگوی انصارالله یمن در امامزاده ناصرالحق +عکس

خبرگزاری فارس: «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن به زیارت آرامگاه امامزاده ناصرالحق اطروش، از نوادگان امام سجاد و از اصحاب امام هادی علیهماالسلام در استان مازندران رفت.

امامزاده ناصرالحق که متولد مدینه بوده است از فقها، متکلمین، حاکمان و شعرای بزرگ سده سوم هجری است که در محله چاکسر پایین‌بازار آمل مدفون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین جد مادری سید رضی و سید مرتضی است و مادرش ام‌ولد کنیزی خراسانی بود. از وی به عنوان نخستین مروج اسلام در استان‌های شمالی ایران نام برده می‌شود.

 

 

ناصر کبیر بر امرای سامانی طبرستان خروج کرد و پس از پیروزی بر آنان پایگاه علویان را رونق بخشید.
وی تا هنگام وفات، بر گیلان، مازندران و قسمتی از گلستان حکومت داشت.

ناصر کبیر در علوم تفسیر، فقه، کلام و حدیث، از سرآمدان روزگار خود محسوب می‌شد و مشهورترین اثری که به وی نسبت می‌دهند، "تفسیر کبیر" نام دارد.

شیعیان زیدی یمن، ارادت فراوانی به امامزاده ناصرالحق دارند و زیارت مزار این امامزاده، آرزوی هر شیعه یمنی است.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی عصر یک شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران در روستای حادثه دیده امامزاده ابراهیم شفت اظهار کرد: ساماندهی ابعاد مختلف منطقه حادثه دیده شفت در دستور قرار گرفت.

نقدی با اشاره به تکرار حادثه دردناک در دهکده چوبی شفت بیان کرد: وقتی یک اتفاق چند بار در این منطقه افتاده باید با اتخاذ تدبیرات لازم جلوی این اتفاقات تلخ را گرفت.

وی با تاکید بر لزوم توجه به رعایت ایمنی در ساخت و سازها افزود: ساخت و سازها در امامزاده ابراهیم شفت باید بر اساس ساز و کارهای علمی و فنی انجام شود.

فرماندار شفت با اشاره به اقدامات بیمه‌ای برای خسارت دیدگان روستای امام زاده ابراهیم بیان کرد: بخشی از خسارات آتش سوزی در امامزاده ابراهیم شفت به صورت بیمه جبران می‌شود.

نقدی از انجام ۵۰ درصد نقشه برداری روستای امامزاده ابراهیم شفت تا فردا خبر داد و اضافه کرد: نقشه برداری گام نخست و بسیار مهم بعد از آواربرداری منطقه دچار حریق شده امام زاده ابراهیم شفت است.

به گفته وی تأمین و تجهیز خودروی آتش نشانی برای روستای امام زاده ابراهیم شفت از مطالبات مهم است.

کد خبر 6097515

دیگر خبرها

  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا
  • عزاداری امام صادق(ع) در امامزاده آقا علی عباس
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر
  • عزاداری امام صادق(ع) در امامزاده آقاعلی عباس+فیلم
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)
  • پای دستگاه قضا به پرونده حریق امام‌زاده ابراهیم شفت باز شد
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان