Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@08:42:16 GMT

دشمن به دنبال دو قطبی کردن کشور است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۷۸۱۸

دشمن به دنبال دو قطبی کردن کشور است

معاون امور بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل گفت: یکی از ارزانترین راه‌ها از سوی دشمن این است که مردم را در برابر حکومت قرار دهند و کشور را دو قطبی کنند که باید انسجام میان مردم و مسئولان ایجاد شود و تلاش کرد با تکریم ارباب رجوع ظرفیت‌ها شناسایی و خدمت جهادی صورت گیرد.
به گزارش ایسنا - منطقه چهارمحال و بختیاری - سردار غلامعلی حیدری 23 مردادماه در جلسه شورای پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان آن‌ها تهاجم جدید را با راهبرد حداکثری فشار در حوزه اقتصادی و روانی علیه کشور آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مدرن‌ترین تهدید اقتصادی دشمن که علیه کشور صورت گرفت در دنیا بی سابقه بود، به طوری که مراکز غیر نظامی آمریکا به مراکز نظامی تبدیل شد.
سردار حیدری گفت:  دشمن تلاش می‌کند میان مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کند.
وی در خصوص برجام، تصریح کرد: در این میان آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به تعهدات خود پایبند نبودند و قرار بود تعهدات برد- برد باشد، بعد از برعکس شدن برجام آمریکایی‌ها به تلاطم افتادند به طوری که چندین مسئول عالی رتبه به ایران سفر کردند.
معاون امور بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به منهدم شدن پهپاد آمریکایی، گفت: در این اوضاع نابسامان ابهت آمریکایی‌ها شکسته شد واستقامت، موضع شجاعانه رهبری، مسئولان کشور، نیروهای مسلح و مردم موجب عقب‌نشینی آن‌ها شد.
وی تصریح کرد: ظرفیت‌های علمی، تکنولوژی، فناوری هسته‌ای بسیاری در کشور وجود دارد که در حال حاضر فشارهایی که دشمن  وارد می‌کند با هدف شکاف میان مردم و حاکمیت است که خوشبختانه مردم همچون جنگ هشت ساله استوار هستند.
سردار حیدری با بیان اینکه مهم‌ترین تهدیدات دشمن مردم‌محوری است، گفت: باید تهدیدات پیچیده شناسایی شوند، هدف دشمن شکاف ایجاد کردن و متزلزل کردن حکومت است.
وی ادامه داد: یکی از ارزانترین راه‌ها از سوی دشمن این است که مردم را در برابر حکومت قرار دهند و کشور را دو قطبی کنند که باید انسجام میان مردم و مسئولان ایجاد شود و تلاش کرد با تکریم ارباب رجوع ظرفیت‌ها شناسایی و خدمت جهادی  صورت گیرد.
معاون امور بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل بیان کرد: راه مقابله با تهدیدات دشمن، نزدیک شدن مردم به یکدیگر است که این امر نوعی خدمت صادقانه به شمار می‌رود.
وی اضافه کرد: سه طرح حفاظت از زیرساخت‌ها، صیانت از مردم و پاسخ به حوادث در راستای پدافند غیر عامل تهیه شده است.
سردار حیدری گفت: آموزش و فرهنگ‌سازی مسائل پدافند غیر عامل امری مهم است، زیرا تمرین و رزمایش‌ها موجب احصا آسیب‌ها، استمرار مقابله و مراقبت، پایدارسازی زیرساخت‌ها و ارتقای تاب آوری خواهد شد.
وی گفت: باید بتوان مراکز خدمات‌دهنده را به برق اضطراری تامین و مجهز کرد تا در شرایط اضطراری اداره‌ها تعطیل نشوند.
معاون امور بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل یک طرح راهبردی است که اگر این طرح در استان‌ها تدوین شود که 50 درصد اعتبارات از سوی سازمان اختصاص داده می‌شود.
وی گفت: این طرح تهدیدشناسی، آسیب‌شناسی و به نوعی تجزیه و تحلیل می‌کند و در قالب برنامه به مدیران داده می‌شود تا کار علمی و دقیق از سوی آن‌ها انجام شود که این طرح در چهارمحال و بختیاری از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است.
معاون امور بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: باید در راستای توانمندسازی شرکت‌های فنی با محوریت معاونت عمرانی و مورد تائید سازمان برنامه‌ریزی آموزش‌هایی گذاشته می‌شود تا روان‌سازی الزامات پدافند غیرعامل در زیرساخت‌ها تامین شود و آسیب‌ها در مواقع بحران کاهش یابد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف چهارمحال و بختیاری فرهنگ سازی نیروهای مسلح برجام آمریکایی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ بهرام عین اللهی اظهار کرد: خوشبختانه با تصویب روز گذشته مجلس، مقرر شد که ۱۰ هزار میلیارد تومان از اعتبارات وزارت بهداشت برای برقراری فوق العاده خاص به کارکنان این وزارتخانه، پرداخت شود.

وی با بیان اینکه هدف ما از حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی، تسهیل امور و راحتی مردم دانست و گفت: امروزه مواد غذایی به راحتی و به شیوه غیرحضوری برای همه در دسترس است و مشارکت سکو‌های اینترنتی در حمل دارو می‌تواند موجب راحتی کار مردم شود. 

وزیر بهداشت تاکید کرد: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی به صورت کد پیگیری است و حمل کننده دارو از سکو، اطلاعی از فهرست و محتویات دارو‌های افراد ندارد و مسئولیت ارائه دارو نیز با مسئول فنی داروخانه‌هایی است که آن را از این شیوه فروخته است. 

وی با تاکید بر اهمیت سلامت کودکان در تامین سلامت بزرگسالان، از اجرای طرح درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در سراسر کشور خبر داد و با بیان اینکه بخشی از رشد تکاملی در دهه اول زندگی هر فرد رخ می‌دهد، افزود: تمام اعضای بدن، رشد تکاملی دارند بنابراین هر حادثه و بیماری که در ۷ سال اول زندگی رخ دهد، می‌تواند در سنین بالاتر و حتی تا پایان عمر نیز وجود داشته باشد و سلامت افراد را به مخاطره بیندازد.

عین اللهی با اشاره به پیشنهاد وزارت بهداشت و بررسی طرح درمان کودکان زیر ۷ سال در کمیته‌های مختلف دولت، گفت: خوشبختانه این طرح در هیات دولت تصویب شد و جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که علیرغم مشکلات و تحریم‌ها خدمات مورد نیاز کودکان زیر ۷ سال را در مراکز دولتی به صورت رایگان ارائه دهد.

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال سرمایه گذاری برای سلامت و آینده کشور است

وزیر بهداشت از طرح درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال به عنوان نوعی سرمایه گذاری برای سلامت و آینده کشور یاد کرد و گفت: ممکن است نتایج این طرح در دولت مردمی مشخص و ملموس نباشد، اما اثرات آن در آینده و سلامت کشور، موثر است. این طرح به همه بیمارستان‌های دولتی ابلاغ شده است. 

تامین نیاز‌های دارویی کشور با کمک شرکت‌های دانش بنیان

عین اللهی یکی از برنامه‌های وزارت بهداشت را تقویت شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت دانست و گفت: با استفاده از توان و ظرفیت این شرکت‌ها می‌توانیم بسیاری از نیاز‌های دارویی کشور از جمله دارو‌های بیماران تالاسمی را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شاهد رشد تولیدات دارو‌های مورد نیاز توسط شرکت‌های ایرانی هستیم، گفت: بعضا ممکن است برخی از بیماران، تمایلی برای مصرف دارو‌های ایرانی نداشته باشند که تجویز و مصرف دارو‌های خارجی توسط متخصصان مورد تایید وزارت بهداشت انجام می‌شود، اما اولویت ما، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است. 

ثبت رکورد افزایش شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت در دولت مردمی

وزیر بهداشت به فعالیت ۷۰۰ شرکت دانش بنیان حوزه سلامت تا سال ۱۴۰۰ اشاره و عنوان کرد: در دولت مردمی و تا کنون، تعداد شرکت‌های دانش بنیان این حوزه به بیش از یک هزار و ۴۰۰ شرکت رسیده و شاهد رکوردی در افزایش تعداد این شرکت‌ها هستیم و با تسهیلات و حمایت‌های دولت نیز تعداد این شرکت‌ها رو به رشد است. 

عین اللهی تولید پانسمان مورد نیاز بیماران پروانه‌ای را یکی از اقدامات ارزشمند شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت ارزیابی و خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای تولید این پانسمان‌ها آغاز شده البته قبل از تولید و تجاری سازی هر محصول، باید پژوهش و تحقیقات انجام شود که تولید این پانسمان نیز در مرحله تحقیقاتی است و امیدواریم با حمایت‌های دولت به مرحله تجاری سازی و تامین نیاز‌های داخلی برسد. حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در تامین نیاز‌های کشور یکی از برنامه‌های اصلی وزارت بهداشت است. 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد جایگاه والای پزشکی کشورمان در منطقه، گفت: امروز قوی‌ترین نظام سلامت منطقه مربوط به جمهوری اسلامی ایران است و در جهان نیز در حوزه‌های مختلف، پیشرفت‌های قابل توجهی داشته ایم که باز هم تقویت می‌شود. 
سینوفارم کم عارضه‌ترین واکسن بود

وزیر بهداشت در خصوص برخی عوارض یک واکسن خارجی، گفت: کمیته علمی کشوری کرونا متشکل از ۶۰ نفر از بهترین اساتید، دانشمندان و صاحبنظران در رشته‌های مختلف پزشکی است. بیشترین واکسن تزریق شده در کشور که تا کنون بیش از ۱۵۵ میلیون واکسن تزریق شده سینوفارم بود و این واکسن، کم عارضه‌ترین واکسن بوده است.

عین اللهی از رصد و ثبت عوارض واکسن‌ها توسط کمیته علمی کرونا خبر داد و گفت: خوشبختانه کمترین عوارض مربوط به واکسن را در جمهوری اسلامی ایران داشته ایم و استفاده از واکسن توانست به کنترل کرونا کمک کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رادان: دشمن اصل مترقی حجاب را هدف قرار داده است
  • دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد