Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@23:01:47 GMT

مدیرعامل پگاه فرار نکرده است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۷۸۷۶

مدیرعامل پگاه فرار نکرده است

‍‍‍‍‍‍

از شایعه تا واقعیت: به تازگی یکی از اکانت‌های توییتری شایعه فرار ابراهیم حسینی رئیس صنایع شیر ایران؛ پگاه از ایران را مطرح کرد. همچنین مدعی شد که وی امروز برای انگشت نگاری در سفارت کانادا در استانبول دیده شده است.



پس از این ادعا، کانال‌های تلگرانی ضد انقلاب نیز چنین شایعه‌ای را منتشر کردند.



واقعیت.

اما امروز جمعه ۲۵ مرداد فیلمی از ابراهیم حسینی در داخل شرکت پگاه منتشر شده که نشان می‌دهد وی در ایران حضور دارد و شایعه خروج وی صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


همچنین وی در گفتگویی در باره این شایعات گفت: نمی‌دانم منبع چنین اخباری کجاست؛ به هر حال من قصد مهاجرت از کشور را ندارم و خانه و زندگی و خانواده من در اینجا هستند.

مدیرعامل شرکت پگاه در ادامه درمورد اخباری مبنی بر تخلفات مالی که از سوی وی سر زده است نیز توضیح داد: دستگاه‌های نظارتی متعددی بر عملکرد ما نظارت دارند و اگر خللی وجود داشته باشد، باید از سوی این دستگاه‌ها گزارش شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پگاه صنایع شیر شایعه مهاجرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

محمدعلی شیرازی، مدیرعامل فرابورس مساله «استقرار نظام حاکمیت شرکتی» را به عنوان یک معیار اساسی در پذیرش شرکت‌ها در هیئت‌های پذیرش بازار اول، دوم و نوآفرین اعلام کرد.

به گفته وی شرکت‌های مشاور پذیرش ملزم هستند گزارش وضعیت استقرار حاکمیت شرکتی را مطابق با استاندارد مصوب فرابورس ایران، تهیه و به هیئت پذیرش ارائه دهند.

مدیرعامل فرابورس همچنین عنوان کرد: اجرای نظام حاکمیت شرکتی منجر به تداوم فعالیت بنگاه‌های اقتصادی، کنترل تضاد منافع میان مدیریت و مالکیت و تنظیم روابط و منافع ذی‌نفعان خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!