Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@20:49:14 GMT

مرگ موتورسوار مراوه‌تپه ای در اثر برخورد با گاو

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۷۹۳۷

مرگ موتورسوار مراوه‌تپه ای در اثر برخورد با گاو

علی رضا کمال غریبی شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت ۲۳ شامگاه جمعه و در محدوده روستای آق تقه جدید از توابع قره گل شهرستان مراوه تپه رخ داد.

وی گفت : هر چند در کوتاه ترین زمان ممکن آمبولانس ۱۱۵ و هلال احمر برای نجات دو مصدوم حادثه در محل حاضر شدند اما یکی از مصدومان که پسر ۱۶ ساله ای بود به سبب شدت جراحات وارده در محل تصادف جان باخت  و عملیات احیا و CPR نیز موفقیت آمیز نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بگفته وی دومین مصدوم حادثه دچار جراحات سطحی شد که به درمانگاه شهرستان کلاله انتقال یافت.

به گزارش ایرنا رییس پلیس راه گلستان چندی قبل و بدون ارایه آمار گفت که بیشترین کشته های جاده های برون شهری این استان را راکبان موتورسیکلت تشکیل می دهند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف پلیس راه تصادف موتورسیکلت هلال احمر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث شهرستان سقز گفت: به دنبال تماس مبنی بر واژگونی خودرو مینی بوس در مسیر جاده سقز_ دیواندره نزدیک گردنه کریم آباد صاحب، سریعا چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

 محمد عزیز اویسی گفت:  در این حادثه اقدامات درمانی اولیه برای ۱۴ مجروح این سانحه انجام گرفت و جهت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شفا منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: مینی بوس مذکور از مبدا شهر همدان عازم شهر بانه در استان کردستان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت