Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیأت فوتبال آذربایجان‌غربی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت‌های این هفته لیگ برتر فوتبال استان با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مهاباد، ارومیه، اشنویه و محمدیار به پایان رسید.

حسین نیرویار افزود: در بازی‌های این هفته تیم نوشان ارومیه در مهاباد موفق شد میزبان خود تیم شهرداری گوگ تپه را در یک دیدار پرگل با نتیجه چهار بر یک شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در سایر دیدارهای این هفته تیم کیله شین اشنویه با نتیجه ۲ بر یک مقابل میهمان خود تیم شهرداری پیرانشهر به پیروزی دست یافت، هیات فوتبال شوط با نتیجه چهار بر سه میزبان خود تیم شهرداری محمدیار را شکست داد و کارگران میاندوآب هم در ارومیه با نتیجه ۲ بر یک نوژین بهار این شهر را مغلوب کرد.

وی اظهار داشت: در ادامه هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی روز یکشنبه /۲۷ مردادماه/ تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد میزبان تیم ۹۰ ارومیه خواهد بود.

دبیر هیأت فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: در پایان رقابت‌های این هفته تیم نوشان ارومیه با مجموع ۱۷ امتیاز از هشت بازی با ۲ بازی بیشتر نسبت به تیم ۹۰ ارومیه صدرنشین جدول لیگ برتر فوتبال استان شد و تیم شهرداری پیرانشهر نیز با پنج امتیاز قعرنشین این جدول است.

وی افزود: هفته نهم و پایانی مرحله رفت این رقابت‌ها سه شنبه هفته آینده ( ۲۹ مردادماه)  با میزبانی تیم‌های شهرداری پیرانشهر، هیات فوتبال شوط، کیله شین اشنویه، کارگران میاندوآب و ۹۰ ارومیه به ترتیب از تیم‌های شهرداری محمدیار، نوشان ارومیه، حاجی خوش مهاباد، شهرداری گوگ تپه و نوژین بهار ارومیه برگزار می شود.

لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی با حضور ۱۰ تیم در حال برگزاری است که تیم‌های اول و دوم به رقابت‌های لیگ دسته ۳ کشور صعود می‌کنند.

سال گذشته تیم‌های کشاورز بوکان و کاویان نقده توانستند مجوز حضور در لیگ دسته ۳ کشور را کسب کنند.

۹۹۰۳/۲۰۹۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آذربایجان غربی پرسپولیس رقابت های لیگ شهرداری لیگ برتر فوتبال قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی ؛مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی  گفت:در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی ، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!