Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@22:48:25 GMT

«بشار رسن» غایب پرسپولیس مقابل پارس‌جنوبی جم

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۸۲۳۵

 کمتر از شش روز دیگر تا آغاز نخستین بازی پرسپولیس با هدایت گابریل کالدرون در لیگ برتر نوزدهم باقی مانده است و کادر فنی این تیم تقریبا به ترکیب ایده آل خود برای دیدار با پارس جنوبی جم رسیده است.

اخبار ورزشی- سرمربی پرسپولیس نشان داده است برای انتخاب یازده مرد اصلی خود توجه زیادی به تمرینات این تیم دارد تا بازیکنان آماده سرخپوشان شانس بازی کردن پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین بشار رسن با وجود آمادگی در تمرینات پرسپولیس و جلب رضایت سرمربی تیم، جایگاهی در لیست اصلی سرخپوشان ندارد و قرار است اولین بازی پرسپولیس در لیگ نوزدهم را از روی نیمکت تماشا کند.

هافبک تیم ملی عراق که چند هفته آخر فصل گذشته لیگ برتر را به دلیل مصدومیت از دست داد خیلی دیر به تمرینات پیش فصل پرسپولیس اضافه شد. همین امر موجب شد تا رسن نتواند بدنسازی مناسب داشته باشد. به همین خاطر کالدرون او را از فهرست اصلی سرخپوشان در هفته اول کنار گذاشت تا رسن با توجه به عضلات ضعیف خود دچار مصدومیت نشود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس بشار رسن پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود آمار بسیاری خوبی در 5 بازی اخیر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشته‌اند و موفق به کسب 2 برد و 2 مساوی همراه کلین‌شیت شده‌اند.

آخرین گلی که سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دریافت کرده‌اند، در بازی برگشت دو تیم در لیگ هفدهم اتفاق افتاده که شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم برانکو شکست خوردند.

دیداری که نه تنها تبدیل به آخرین برد پرسپولیس در آزادی مقابل سپاهان شده بلکه آخرین گلی که سرخ‌پوشان به سپاهان در ورزشگاه خانگی زده‌اند نیز در همان بازی رقم خورد.

بعد از آن بازی دو تیم 4 مرتبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که دو برد 1 بر 0 و 2 بر 0 برای سپاهان و دو تساوی بدون گل حاصل تلاش آن‌ها بوده است.

دیگر خبرها

  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!