Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک انجمن خیریه کاتولیک مربوط به دریانوردان انگلیسی ابراز امیدواری کرد با آزادی نفتکش گریس یک زمینه برای آزاد شدن نفتکش انگلیسی توسط ایران فراهم شود. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از کروکس نو، یک انجمن خیریه کاتولیک مرتبط با دریانوردان انگلیسی امیدوار است با آزاد شدن نفتکش گریس یک ایران در جبل الطارق نفتکش استنا ایمپرو انگلیس که در بازداشت ایران است، رها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صدور حکم رفع توقیف نفتکش گریس یک که علیرغم تلاش‌های دقیقه نودی آمریکا برای جلوگیری از آن اتفاق افتاد به کاهش تنش بین لندن و تهران منجر شده است.

مرکز استلا ماریس موسوم به رساله دریا که به آزادی استنا ایمپرو امید بسته است یک مجمع کشیک‌های کاتولیک انگلیس ویلز و اسکاتلند است که به دریانوردان انگلیسی خدمات دینی و معنوی ارائه می‌دهند.

کشتی نفتکش گریس یک به صورت کاملا غیرقانونی و به بهانه اعمال تحریم‌های اروپا علیه سوریه توسط نیروی دریایی انگلیس در جبل الطارق توقیف شده بود، اما نفتکش استنا ایمپرو به دلیل نقض چند باره قوانین عبور از تنگه هرمز به طور کاملا قانونی توسط مقامات ایرانی توقیف شده است.

ایران بار‌ها اعلام کرده توقیف نفتکش انگلیسی ربطی به توقیف غیرقانونی نفتکش گریس یک ایران توسط لندن ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تحریم های اروپا علیه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تاکنون سهمیه فاطمه امینی و فرزانه فصیحی برای المپیک پاریس قطعی شده و امیدوار به افزایش تعداد سهمیه‌های ورزش اصفهان برای این رویداد بزرگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین و تنها خبرگزاری شهر و شهروندی ایران میزبان جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بود؛ محمدی در ابتدا با محسن آنالویی، مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا دیدار و گفت‌وگو کرد و در ادامه نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان به جمع خبرنگاران ایمنا آمد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

حمایت از ورزشکاران اصفهانی برای حضور موفق‌تر در آوردگاه‌های مختلف از جمله المپیک، وضعیت تخصیص اعتبار به هیئت‌های ورزشی، آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی خوراسگان، تسهیلگری اداره کل ورزش و جوانان استان برای حمایت از باشگاه‌های بزرگ استان، آخرین وضعیت ساماندهی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان محورهای اصلی این گفت‌وگو بود.

گلنار حسینی، سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در حاشیه این دیدار از همراهی خوب خبرگزاری ایمنا با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و پوشش اخبار ورزش استان و کشور تشکر و قدردانی کرد.

مشروح این گفتگو روزهای آینده در خبرگزاری شهر و شهروندی ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748070

دیگر خبرها

  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • افزایش تولید فولاد خام ایران
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس