Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@18:44:49 GMT

۱.۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در ماکو کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۸۳۹۹

۱.۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در ماکو کشف شد

سردار مسعود خرم‌نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی ماکو حین کنترل خودروهای عبوری در محور ماکو - بازرگان به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران از اتوبوس،  ۴۵۰ ثوب البسه، ۳۰ جفت کفش، یک‌هزار و ۸۱۵ عدد لامپ، هفت کیلوگرم پارچه و چهار قطعه لوازم یدکی خودروهای سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

۶۰۰۹/۲۰۹۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف تصادف قاچاق کشف و ضبط کفش مبارزه با مواد مخدر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت:  ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک