Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت والیبال استان اصفهان گفت: امیدوارم که هواداران همانطور که از تیم فوتبال سپاهان حمایت و پشتیبانی می کنند از تیم والیبال پشتیبانی لازم را انجام دهند و نام سپاهان را به کل ایران گوشزد کنند.

تیمور باجول در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه عوامل بسیاری موجب صعود تیم والیبال سپاهان به لیگ برتر شد، اظهار کرد: مهمترین عامل پیشرفت سپاهان و صعود مقتدرانه این تیم اصفهانی به لیگ برتر والیبال ایران این است که همه اعضای کادر فنی ، سرمربی و بازیکنان تمام تلاش و غیرت خود را روی پیشرفت این تیم گذاشتند و با انگیزه بسیار بالا راه موفقیت را ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر حمایت باشگاه سپاهان از تیم والیبال خود به همین روند ادامه پیدا کند یا حتی بیشتر شود، والیبال سپاهان در آینده به یکی از قدرت های والیبال ایران تبدیل خواهد شد و حرف بیشتری در مقابل حریفان خواهد داشت.

رئیس هیئت والیبال استان اصفهان ادامه داد: با توجه به اعضای جدید کادر فنی و انتخاب بازیکنان قابل قبول توسط سرمربی جدید سپاهان برای رویارویی با تیم های قدرتمند لیگ برتر والیبال و پشتیبانی جدی و تحسین برانگیز مهندس عظیمیان از تیم های سپاهان، امیدوار هستیم که تیم والیبال تازه لیگ برتری شده سپاهان بتواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد و جایگاه خود در جدول رقابت ها روز به روز بهتر کند.

وی اضافه کرد: از هواداران پرشور و با تعصب سپاهان که در همه شرایط مشوق تیم های سپاهان بوده اند، تشکر می کنم. امیدوار هستم که هواداران همانطور که از تیم فوتبال سپاهان حمایت و پشتیبانی می کنند از این تیم والیبال پشتیبانی لازم را انجام دهند و نام سپاهان را به کل ایران گوشزد کنند؛ حمایت و توجه هواداران به این تیم می تواند روحیه لازم را به بازیکنان بدهد و باعث بهبود ساختار کل تیم شود.

رئیس هیئت والیبال استان اصفهان تصریح کرد: باشگاه سپاهان می تواند با استعدادیابی و پرورش بازیکنان جوان و حتی نوجوان همانند تیم فوتبال خود پایه های تیم والیبال را مستحکم سازد و حتی باعث رشد والیبال ایران شود. این عمل را باشگاه های زیادی انجام داده اند و نتیجه هم گرفته اند.

باجول خاطرنشان کرد: هواداران بزرگترین سرمایه باشگاه هستند و چه خوب است باشگاه  از هواداران حمایت کند و آن ها را با تیم هماهنگ سازد تا شور و شوق طرفداری هرچه بهتر در هواداران ایجاد شود.

کد خبر 385911

منبع: ایمنا

کلیدواژه: باشگاه سپاهان سپاهان هواداران سپاهان والیبال ایران لیگ برتر والیبال هیأت والیبال استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم

طرفداری| چند ملی‌پوش فوتبال در پیامی برای تیم ملی فوتسال ایران در فینال جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت کردند.

ملی‌پوشان فوتبال ایران با انتشار ویدئویی از تیم ملی فوتسال ایران حمایت و برای این تیم آرزوی قهرمانی کردند. علیرضا بیرانوند، سعید عزت اللهی و رامین رضاییان ملی‌پوشانی هستند که در این فیلم برای شاگردان وحید شمسایی آرزوی موفقیت دارند.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند. ملی‌پوشان ایران باید فردا از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند، میزبان این رقابت‌ها قرار بگیرند. شاگردان وحید شمسایی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کنند.

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن