Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید گلستان دبیر این دوره جشنواره در این خصوص گفت: اعضای هیئت انتخاب این دوره از جشنواره کار خود را به طور رسمی آغاز کرده و ارزیابی آثار تا اواخر شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص ادامه روند مهلت دریافت آثار افزود: مهلت ارسال آثار به  دبیرخانه چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد تا پایان مردادماه جاری ادامه دارد و آثار دریافتی در سه بخش بین‌الملل، فرهنگیان و دانش‌آموزی توسط اعضای هیئت انتخاب ارزیابی می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله ملاک‌های هیئت انتخاب در ارزیابی آثار، توجه به جنبه‌های زیباشناسی فیلمی، کاربردی بودن و تأثیرگذاری در فرایند تعلیم و تربیت، گسترش ارزش‌های اخلاقی، پژوهش بنیاد بودن و صحت علمی آثار، و نیز برخورداری از جذابیت و سرگرمی خواهد بود.

کد خبر 4694157 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم رشد وزارت آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران قوه قضاییه عید سعید قربان سازمان حج و زیارت پلیس راهور نیروی انتظامی سیدابراهیم رئیسی سید جواد حسینی پیروز حناچی اربعین حسینی روز خبرنگار دستگیری سارق وضعیت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کاشمر

دریافت 21 MB

تصویربردار: حسین دباغ

کد خبر 6095580

دیگر خبرها

  • نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کاشمر
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»