Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان شادگان بر ضرورت حفاظت از حقابه تالاب شادگان تاکید کرد. تاریخ انتشار: 09:29 - 26 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۱۱۴ کیانی راد در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با تاکید بر ضرورت حفاظت از حقابه تالاب شادگان گفت: تالاب نقش موثری در ایجاد اشتغال دارد و در صورتی که از خروج آب تالاب به سمت دریا جلوگیری نشود علاوه بر ضربات مهلک بر محیط زیست، فرصت‌های شغلی ساکنان منطقه با چالش روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در راستای حفظ حقوق مردم برابر با مقررات در صورت احراز قصور با خاطیان برخورد قانونی می‌شود.

دادستان شادگان اظهار کرد: در اجرای ماده ۲ دستور العمل حفظ و نظارت بر حقوق عامه برای خاطیان پرونده کیفری تشکیل می‌شود.

وی تالاب شادگان را بعنوان یک فرصت فرصت اشتغال و درآمدزایی دانست وعنوان کرد: مسئولان امر برای بستن راه آب‌های تالاب سریعا اقدام کنند.   ورود مدعی العموم به ساماندهی بازار ماهی فروشان در شادگان انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان شادگان تالاب شادگان حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در پیامی، نوشت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، از یکسو نشان‌دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی ارتکابی صهیونیست‌هاست و از سوی دیگر، حاکی از عدم صلاحیت آمریکا در ورود به عرصه حقوق بشر است. به نوشته وی، آمریکا اخیرا گزارش حقوق بشری علیه طیفی از کشور‌ها منتشر کرد!
 

دیگر خبرها

  • آبگیری بخشی از تالاب هامون و خوشحالی ‌مردم سیستان
  • لگدمال شدن آزادی در کشور‌های مدعی حقوق بشر
  • احیای موقت گردشگری در تالاب بین‌المللی هامون
  • رهاسازی ۷۷ میلیون مترمکعب حقابه تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه
  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه+فیلم
  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه
  • رهاسازی ۷۷ میلیون مترمکعب حقابه تالاب‌های اقماری پارک ملی دریاچه
  • آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • رهاسازی ۷۷ میلیون مترمکعب حقابه تالابهای اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • رهاسازی ۷۷ میلیون مترمکعب حقابه تالاب‌های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه