Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمانان دومین راند مسابقات موتورکراس استان اصفهان معرفی شدند. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از روابط عمومی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، احمد بازوبندی رئیس این هیئت درباره برگزاری مسابقات موتورکراس قهرمانی استان اظهار داشت: دومین راند مسابقات موتورکراس، قهرمانی استان اصفهان در سال جاری، با عنوان جام عید قربان تا غدیر، روز جمعه 25 مردادماه با حضور 50 قهرمان برجسته استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برپایی این دوره از مسابقات  زیر نظر کمیته موتورکراس این هیئت افزود: این رویداد با استقبال مردم ورزش دوست اصفهان، در محل پیست نقش‌جهان همراه بود.

برگزاری مسابقات در 4 کلاس موتورکراس

مسئول کمیته موتورکراس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان نیز درباره این رقابت‌ها گفت: در این رقابت‌ها شرکت‌کنندگان در 4 کلاس 250 سی سی جوانان، 250 سی سی پیشکسوتان، 450 سی‌ سی جوانان و 450 سی سی پیشکسوتان به رقابت پرداختند.

علی قاسمی ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقه، جذب استعدادهای جدید، پرورش و آماده‌سازی آنها و در نهایت بالا نگهداشتن سطح کیفی قهرمانان کشوری استان اصفهان و اعزام نفرات اول و دوم هر کلاس به مسابقات کشوری در هفته آینده است.

وی افزود: پیش از مسابقات، تست فنی توسط کمیته فنی انجام شد.

مسئول کمیته موتورکراس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: این مسابقه از ساعت 10 صبح آغاز شد و پس از برگزاری افتتاحیه مسابقه و بازدید کمیته فنی، موتورسواران به ترتیب اعلام کلاس خود در خط استارت مسابقه حاضر شدند.

وی بیان کرد: خوشبختانه این دوره از مسابقات حادثه‌ای دربر نداشت و تمام شرکت‌کنندگان با اختلاف کمی نسبت به یکدیگر جایگاه‌های قهرمانی را تصاحب کردند.

قاسمی با تجلیل از کمیته داوری و کمیته فنی مسابقات، گفت: تیزبینی و درایت داوران در این مسابقات حساس باعث شده، شرکت‌کنندگان با کمترین خطا و اعتراض مسابقه را پایان دهند.

همایش اتومبیلرانی و موتورسواری در قم برگزار می‌شودهزینه ورودی رقابت‌های اتومبیلرانی اصفهان با پیست آزادی تهران قابل مقایسه نیستقهرمانان مسابقات اتومبیلرانی سرعت استان اصفهان معرفی شدند

نفرات برتر این مسابقات به ترتیب کلاس به شرح زیر است:

کلاس 450 جوانان:

عرفان موذنی

سهیل محبی

مهدی رضوانی

کلاس 250 جوانان:

کریم علیانی

محمد کریم‌زاده

امیرحسین صالحی

کلاس 450 پیشکسوتان:

هادی بدیعی

عباس رجائی

اسماعیل محسنی

کلاس 250 پیشکسوتان:

سعید کریم‌زاده

مهدی اسلامی

کمال هادیان

انتهای پیام/

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز

مرسدس بنز جی کلاس برقی با ۴ موتور در نمایشگاه پکن رونمایی معرفی شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرسدس بنز پس از معرفی مرسدس بنز جی کلاس مدل 2025 از نسخه تمام برقی جی کلاس رونمایی هم در نمایشگاه خودروی پکن کرد.

نسل جدید جی کلاس با پیشرانه الکتریکی بر خلاف تصور قبلی EQG نام ندارد و با نام «مرسدس بنز G580 با فناوری EQ» معرفی شده است.

بریتا سیگر، مدیر بازاریابی مرسدس-بنز می‌گوید مشتریان این تمایز را دوست ندارند و می‌خواهند ماشین‌شان در طبقه‌بندی کلاسیک بنز نامگذاری شود. به همین دلیل کارخانه تصمیم گرفته زیرمجموعه EQ را کنار بگذارد.
خانم سیگر گفت تنها مدل‌های EQE و EQS که معادل بنزینی ندارند نام EQ را حفظ خواهند کرد و از این به بعد مدل‌های الکتریکی در قالب کلاس‌های موجود بنز طبقه‌بندی خواهند شد.

هر چرخ یک موتور الکتریکی دارد که در مجموع 580 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت ماشین 4.7 ثانیه و حداکثر سرعتش به 180 کیلومتر در ساعت محدود شده است. حداکثر مسافتی که کلاس G الکتریکی با هر بار شارژ حرکت می‌کند 473 کیلومتر اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان