Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت گفت: اصلاح قانون نظام صنفی از چند ماه قبل از طریق کارگروهی که در اتاق اصناف کشور تشکیل شده پیگیری می‌شود و از نمایندگان مجلس می‌خواهیم که اصلاح این قانون را با قید دو فوریت در مجلس دنبال کنند. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، پیمان زندی شامگاه جمعه در همایش نقش تجار و توزیع در رونق تولید اظهار داشت: برای اصلاح نظام صنفی از چند ماه قبل از طریق کارگروهی که در اتاق اصناف کشور تشکیل شده از اتاق‌های اصناف سراسر کشور خواسته شده است که نقطه نظرات خود را برای ما ارسال کنند تا بتوانیم قانون خوبی به مجلس ارائه دهیم و از نمایندگان مجلس می‌خواهیم که اصلاح این قانون را با قید دو فوریت دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در بحث شکر در ماه‌های پیش در بازار دیدیم که با ورود بنکداران قیمت این کالا 40 تا 50 درصد کاهش یافت و همین نشان می‌دهد که این صنف می‌توانند در تامین و توزیع کالاهای اساسی نقش بسزایی داشته باشند.

احتمال پرداخت بخشی از بدهی دولت به اتاق اصناف/ نظارت‌ها بر بازار «لنگ پول» ماندهنایب رئیس اتاق اصناف کشور: زمینه ورود واحدهای صنفی به‌سمت کسب و کارهای نوین را فراهم می‌کنیمرئیس اتاق اصناف ایران: ‌سامانه نظارت بر اصناف به‌زودی فعال می‌شود

زندی با اشاره به آماده به خدمت بودن اصناف در همه عرصه‌ها، اظهار داشت: در بحث سیل امسال بنده شاهد بودم که حتی دولت به اندازه اصناف نتوانست به سیل زدگان کمک کند.

وی گفت: اتاق‌های اصناف بسیار قانون منسجمی دارند اما به دلیل اینکه همیشه دوست داشتند کمک‌رسان باشند در شاکله منسجم نیستند اما اتاق بازرگانی قانون منسجمی ندارد اما در شاکله کاملا منسجم است.

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت با اشاره به پیشنهاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس برای تشکیل اتحادیه سراسری بنکداران مواد غذایی، افزود: ما نیز از راه‌اندازی کمیسیون تخصصی برای تشکیل اتحادیه سراسری بنکداری حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ن

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • ۶ چالش مامایی در قانون جوانی جمعیت/ اصلاح پرداخت تعرفه زایمان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • حاجی‌بگلو: قانون شوراها باید اصلاح شود
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد