Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسين خودسيانى نماینده اعزامی سپاه محمدرسول الله(ص) در دشت آزادگان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزارى بسيج در ارتباط با برگزاری مراسم عروسی و اعطای جهیزیه به خانواده های آسیب دیده سیل خوزستان اظهار داشت: به همت سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به هفتاد زوج در شهرها و روستاهای سیل زده که واقعا نیاز به حمايت دارند، جهیزیه اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خودسيانى در ادامه در خصوص جزئیات مناطقی که زوج ها در آن جهیزیه دریافت می کنند خاطر نشان کرد: این مناطق شامل سوسنگرد، هویزه، بستان، سبهانيه، کوت سید نعیم و ابوحمیظه هستند. این مراسم با شعار غدير، تجلي وحدت، مردم يارى و ولايت مدارى برگزار می‌شود. چندين تیم ارزياب در بررسي و شناسايي خانواده هاى نيازمند مشاركت داشته كه در نهايت از بين خانواده هاى معرفي شده،تعداد هفتاد زوج مشمول دريافت جهيزيه گرديدند.

نماینده اعزامی سپاه محمدرسول الله(ص) در دشت آزادگان پیرامون همکاری های انجام شده تصریح کرد: رده های بسیج، شورایاری ها، معتمدین محله و سران عشیره ها در شناسايي اين زوج ها نقش موثرى داشتند.

لازم به ذكر است اين مراسم با حضور مسئولین لشکری و کشوری در سطح استان، فرمانده سپاه وليعصر(عج) استان خوزستان و سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و با مشاركت موسسه خيريه شمس برگزارخواهدشد.

وی در مورد پیام این مراسم گفت: پیام این مراسم این است که زندگى در مناطق سيل زده در جريان است، در همين راستا ما هر کاری از دستمان بر بیاد انجام می دهیم و انشالله دولت نیز اقدامات خود را افزایش بدهد.

سرهنگ خودسيانى در پایان درباره گروه های جهادی افزود: اینجا در مناطق سیل زده گروه های جهادی مشغول خدمت رسانی به مردم و تکمیل پروژه های عمرانی هستند

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد

  فاطمی استانداریزد در آیین تجلیل از خانواده‌ی شهدای فرهنگی استان یزد، ضمن گرامیداشت هفته مقام معلم گفت: بعد از خانواده نهادی مهمتر از تعلیم و تربیت وجود ندارد و این دو برای پیشرفت، عمران و آبادانی کشور همچون دو بال هستند.

وی افزود: جایگاه معلمی یک جایگاه والایی است و در هفته معلم کل جامعه باید در برابر زحمات فرهنگیان تعظیم کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم، گفت: با هماهنگی با آموزش و پرورش استان یزد، بحث دیدار از همه مدارس و معلمان در استان در قالب ۷۰۰ گروه در دستور کار سپاه الغدیر استان یزد قرار گرفته است.

سردار زارع کمالی افزود:همچنین تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی از دیگر برنامه‌های سپاه الغدیر در استان یزد است.

 مراسم تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی استان یزد، به همت سپاه الغدیر استان یزد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برگزار شد. 
از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان