Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:42:30 GMT

ارزش سهام ‌بورس فارس به ۶۶۴ میلیارد ریال رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۹۵۲۲

ارزش سهام ‌بورس فارس به ۶۶۴ میلیارد ریال رسید

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس گفت: در معاملات این هفته تعداد ۱۲۰  میلیون و ۹۱۹ هزار سهم  و حق تقدم به ارزش ۶۶۴ میلیارد ریال مبادله شد. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

کرشمه ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای استان فارس در هفته منتهی به 23 مردادماه اظهار داشت: در معاملات این هفته تعداد 120  میلیون و 919 هزار سهم  و حق تقدم به ارزش 664 میلیارد ریال مبادله شد که 57 درصد آن مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این تعداد سهام متعلق به 332 شرکت است، گفت: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، ماشین‌سازی اراک  و پست بانک ایران  بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های حمل و نقل توکا، ذوب آهن اصفهان و کشت و صنعت شهداب ناب خراسان با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

رشد 6228 واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشتتقدیر رئیس جمهور از عملکرد رئیس سازمان بورسنماد سپرده‌گذاری مرکزی در فرابورس درج شد

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس افزود: همچنین سهام ماشین‌سازی اراک، نورد لوله اهواز و اعتباری ملل بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های بانک صادرات، سرمایه‌گذاری خارزمی و ماشین‌سازی اراک با بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

ترابیان با بیان اینکه  28 شرکت کارگزاری در بورس منطقه‌ای فارس مشغول به فعالیت هستند، بیان کرد: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان 6228 واحد افزایش و به عدد 261391 رسید.

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱ هزار و ۶۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحدی قرار گرفت و هفته نخست اردیبهشت را با سبزپوشی به پایان رساند.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۴ هزار و ۶۵۰ واحدی در ارتفاع ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۹ همت و ۶۰۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۴۳ هزار و ۷۷۷ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فملی و شبندر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های پارسان، فولاد، کگل، شپدیش و بوعلی بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ۱۱۶ رشد واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحدی گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۱۴۰ میلیارد تومان رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار پایه فرابورس ایران به ۳ همت و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۰۱ هزار و ۱۳۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد آریا بیشترین تاثیر بر ریزش فرابورس ایران داشتند.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟