Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@23:10:20 GMT

رئیس جمهور به اردبیل سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۹۷۶۱

رئیس جمهور به اردبیل سفر می‌کند

استاندار اردبیل گفت: سفر رئیس جمهور به استان اردبیل قطعی شده و روحانی اواخر شهریور یا اوایل مهرماه امسال به اردبیل سفر می‌کند. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنام‌جو صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به استان اردبیل قطعی شده و روحانی اواخر شهریور و یا اوایل مهرماه امسال به اردبیل سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رئیس جمهور بعد از اینکه به دو استان سفر می‌کند سفر سومش به استان اردبیل بوده و تمهیدات لازم برای این سفر انجام شده است.

مبلغ تسهیلات سفر رئیس جمهور به اردبیل مشخص شدترمینال بزرگ فرودگاه اردبیل در سفر رئیس جمهور به اردبیل به بهره‌برداری می‌رسدمقدمات سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل فراهم می‌شود‌

استاندار اردبیل تصریح کرد: همایش مدیران بانک‌ها در راستای سفر رئیس جمهور به استان برگزار شد و برنامه‌ریزی‌های لازم با محوریت پروژه‌های عمرانی در آستانه سفر رئیس جمهور انجام شده است.

بهنامجو بیان کرد: امروز جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با محوریت شهرک‌های صنعتی در اتاق بازرگانی اردبیل برگزار و در این جلسه مقرر شد آب‌های سطحی و فاضلاب‌های شهرک‌های صنعتی ساماندهی و زیرساخت‌های لازم در این شهرک‌ها فراهم شود.

وی از برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی مقیم ایران خبر داد و گفت: حمایت از این سرمایه‌گذاران اولویت اساسی است تا شاهد توسعه و رونق اقتصادی منطقه با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی باشیم.

استاندار اردبیل از راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی مناطق محروم به ویژه رضی، گیوی، گرمی و اصلاندوز خبر داد و افزود: انتظار می‌رود فرمانداران نیز اهتمام ویژه‌ای به این امر داشته و زمینه حضور سرمایه‌گذاران در این شهرک‌ها را تسهیل کنند.

بهنام‌جو اظهار کرد: در همایش مدیران بانک‌ها هفت هزار میلیارد تومان تسهیلات تصویب شد که 70 درصد این تسهیلات مربوط به بانک ملی و کشاورزی است که امیدواریم بتوانیم این تسهیلات را جذب کنیم.

انتهای پیام/ ت

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حواشی جالب سفر رئیس جمهور به پاکستان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • ببینید | حواشی جالب سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است