Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@02:04:12 GMT

كنعانی‌زادگان در فهرست سیاه مربی؟

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۹۸۵۴

كنعانی‌زادگان در فهرست سیاه مربی؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، كالدرون به طور كلی در پروسه جذب كنعانی‌زادگان نبود. وقتی فصل گذشته تمام شد، یكی از اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس كه احتمالا مهدی نبی نبود، تلفنی با این بازیكن صحبت كرد و بعد دیدار رودررو با هم داشتند و در پایان مذاكرات، دو طرف به توافق رسیدند كه همكاری كنند و كنعانی‌زادگان هم قراردادی داخلی امضا كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی كالدرون به پرسپولیس آمد به او گفتند، این بازیكن ملی‌پوش را جذب كرده‌اند و به تمرینات ملحق می‌شود. در واقع مربی آرژانتینی اصلا در جریان جذب این بازیكن نبود. كالدرون نگاهی به سن و سال سیدجلال انداخت و بعد هم نگاهی به سن و سال كنعانی‌زادگان. او به این نتیجه رسید كه كنار شجاع خلیل‌زاده بهتر است كنعانی‌زادگان را بازی دهد. به این ترتیب سیدجلال حسینی نیمكت‌نشین شد.

كالدرون در بازی‌های دوستانه از محمد حسین استفاده كرد. عملكرد او اما اصلا خوب نبود. این مسأله باعث شد تا كالدرون كم‌كم به این نتیجه برسد كه بهتر است كنعانی‌زادگان را بازی ندهد و دوباره سیدجلال را در تركیب بگذارد. او حالا به تیم دومش منتقل شده و حسینی در بازی اخیر تیمش در تركیب بود و كنار دست شجاع بازی كرد. كالدرون هم صحبت‌های لازم را با كاپیتان با تجربه تیمش داشته و به او گفته كه در فصل جدید گزینه اصلی‌اش در خط دفاعی خواهد بود.

در واقع نام كنعانی‌زادگان در فهرست سیاه كالدرون قرار گرفته و قرار نیست اصلا در تركیب ثابت تیم قرار بگیرد. او اعتمادش را نسبت به این بازیكن از دست داده ولی این‌طور نیست كه نامش را در فهرست مازاد پرسپولیس قرار داده باشد. بعد از جذب او خیلی شایعات به راه افتاد كه سیدجلال نیمكت‌نشین می‌شود. این مسأله باعث انتقاد هواداران هم شد چون به حسینی علاقه زیادی دارند منتهی خود كنعانی‌زادگان خیلی زود دوباره مدافع با تجربه را به‌تركیب بازگرداند تا صدای اعتراض هواداران هم بخوابد.

منبع:روزنامه جام جم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی حاشیه ورزشکاران پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت

رییس سابق رئال مادرید صحبت‌های شنیدنی‌ای را راجع به اسطوره فقید بایرن مونیخ یعنی فرانتس بکن باوئر مطرح کرد

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

رامون کالدرون، رییس سابق رئال مادرید در گفتگو با بیلد راجع به این تقابل صحبت کرد که شرح گفته‌های او را می‌خوانید:

بایرن مونیخ یکی از بزرگترین تیم‌های اروپا است و با وجود عملکرد نه چندان خوب در فصل جاری، هنوز از احترام رقیبانش برخوردار است. رئال مادرید خوب می‌داند که نمی‌تواند بایرن مونیخ را به راحتی شکست دهد، لذا اگر می‌خواهد به فینال راه پیدا کند، باید در هر دو بازی رفت و برگشت عملکرد خوبی به نمایش بگذارد. به نظر می‌رسد که بایرن مونیخ از روزهای ایده‌آل خود دور است، چرا که این تیم بر خلاف سال‌های اخیر نتوانست قهرمان بوندسلیگا شود. با این حال، هیچ کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید بازی آسانی در پیش خواهد داشت.

وضعیت رئال مادرید

رئال مادرید در فصل جاری خیلی خوب کار کرده است. آن‌ها با تلفیق بازیکنان باتجربه‌ای مثل کروس و مودریچ با بازیکنان جوان‌تر مانند رودریگو، وینیسیوس و بلینگام، تیم یک‌دست و متعادلی را تشکیل داده‌اند. همچنین یک مربی بزرگ مانند کارلو آنچلوتی روی نیمکت آن‌ها می‌نشیند. رئال مادرید فاصله چندانی تا فتح لالیگا ندارد و همچنین خود را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسانده است، همین دو موضوع باعث می‌شوند روحیه بازیکنان این تیم در بالاترین حد خود باشد.

رابطه شما با مدیران بایرن مونیخ

اولی هونس را خیلی نمی‌شناختم و بیشتر با کارل هاینتس رومنیگه رابطه داشتم. کارل را نه تنها به عنوان یک فوتبالیست فوق‌العاده تحسین می‌کنم، بلکه در جنبه‌های مدیریتی نیز او را بسیار قبول دارم. البته که بیشترین و نزدیک‌ترین ارتباط من با فرانتس بکن باوئر بود. ما همیشه یکدیگر را در جلسات فیفا می‌دیدیم، همچنین بارها او را در پیست اسکی کیتسبوهل در اتریش ملاقات کردم. فرانتس در کیتسبوهل یک خانه بسیار زیبا داشت و ما ساعت‌ها در این خانه، راجع به موضوعات مختلفی چون فوتبال، زندگی، تاریخچه تیم‌هایمان و تقابل بین آن‌ها صحبت می‌کردیم. بکن باوئر نه تنها یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ، بلکه یک دوست بسیار باهوش و خوش‌صحبت بود که می‌شد ساعت‌ها با او حرف زد و خسته نشد. زمانی که خبر فوت او را شنیدم، بسیار ناراحت شدم.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار