Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی،‌ پس از آنکه «رشیدة طلیب»، نماینده دموکرات کنگره از ایالت «میشیگان» اعلام کرد که به دلیل ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود وی به کرانه اشغالی باختری به دیدار مادربزرگش نمی‌رود، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا به وی حمله کرد.

ترامپ که رژیم صهیونیستی را برای ممانعت از ورود طلیب و «ایلهان عمر»، نماینده دموکرات از ایالت «مینه سوتا» تحریک کرده بود، گفت که طلیب اجازه برای دیدار مادربزرگش را نپذیرفت، چرا که این داستان به طور کامل توطئه او برای انتقاد از متحد آمریکا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی مدعی شد که اسرائیل با طلیب بسیار خوب و محترمانه برخورد کرده است،‌ چرا که به وی اجازه دیدار با مادربزرگش را داد. 

وی در ادامه توئیت خود نوشت: «طلیب پس از آنکه اسرائیل به او اجازه داد به دیدار مادربزرگش برورد، شوکه شد و برای همین با صدای بلند اعلام کرد که به اسرائیل نخواهد رفت. 

ترامپ در ادامه نوشت: «نظر شما چیست؟ آیا این یک توطئه نیست؟».  

وی گفت: «طلیب مجوز اسرائیل را به صورتی مفتضحانه رد کرد». 

رئیس جمهوری آمریکا با وقاحت گفت: «برنده حقیقی در تمام آنچه گذشت،‌ مادربزرگ طلیب است که دیگر مجبور نیست او را ببیند».

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رشیده طلیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حزب‌الله با انتشار بیانیه‌های کوتاهی اعلام کرد: در این حمله ترکیبی، مقر فرماندهی نظامی اشغالگران در گردان ۵۱ تیپ گولانی در شهرک صهیونیست نشین المناره را با راکت‌های هدایت‌شونده و پهپادهای انتحاری هدف قرار دادیم.

شامگاه جمعه نیز حزب‌الله لبنان در یک کمین ترکیبی، کاروان نظامی اسرائیلی در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد ۱۰ موشک از لبنان به سمت شهرک‌های شمال اسراییل شلیک شده است.

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند جولان اشغالی و الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی برای سومین بار مورد حمله موشکی گسترده قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • تحلیلگران سیاسی درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • به شدت به آمریکا درباره ارتکاب هر حماقتی و تبعات آن هشدار می دهیم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • بلینکن بار دیگر به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند
  • عملیات شهادت‌طلبانه جدید در سرزمین‌های اشغالی
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • هیاتی از مصر به سرزمین‌های اشغالی می‌رود
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام