Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد نظری اظهار داشت: ۳۸ پروژه راه روستایی با هزینه ای بالغ ۱۲۹ میلیارد ریال و همچنین  ۱۶ پروژه در زمینه مهندسی و ساخت و با هزینه ای بالغ بر ۲۸۶ میلیارد ریال و یک  پروژه در قالب بازآفرینی شهری با اعتباری معادل ۲۲ میلیارد ریال و افتتاح ۳۳۵ واحد مسکن مهر با هزینه ای بالغ بر ۲۳۴ میلیارد ریال در استان افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان به پروژه های افتتاحی در بخش مهندسی و ساخت راهها اشاره و افزود: پروژه احداث تقاطع سنگتراشان ساری، بهسازی محور آمل – بابل قدیم، بهسازی و چهارخطه کردن محور نور ، چمستان ، آمل، بهسازی و آسفالت راه دسترسی به شهرک های صنعتی نوشهر، جمشید آباد آمل،  زیرسازی و آسفالت محور حسین آباد، طوسکلا، بهسازی محور گلوگاه – دامغان حد فاصل چشمه گری، سه راه اندرات، احداث پل صادق آباد تنکابن ، پل پسنده حاجی آباد ( عباس آباد )، پل پنبه چوله بخشی از پروژه های افتتاحی این اداره کل در بخش مهندسی و ساخت است.

وی افزود: همچنین آغاز عملیات اجرایی احداث تقاطع غیرهمسطح بهشهر – بندر امیر آباد و تقاطع غیرهمسطح جاده اسلام آباد – گهرباران (روگذر نکا چوب)و  آغاز بکار تعریض پل پل سفید از جمله پروژه هایی است که در هفته دولت کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن بر زمین زده خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان به اهمیت احداث و بهسازی راههای روستایی در استان اشاره و افزود: مازندران به دلیل شرایط طبیعی و جغرافیایی و همچنین تعدد روستاها می طلبد که راههای مناسبی در بخش روستایی داشته ، از این  رو در هفته دولت  بهسازی و آسفالت بیش از ۵۲ کیلومتر محور روستایی استان به بهره برداری رسیده که از جمله این محورها می توان به محورهای روستایی آسفالت وانا – امیری ، آسفالت شهنه کلا – مزرس در شهرستان آمل ، آسفالت راه گرجی آباد و تراجی کلا ، باغدشت – فولادکلا و اسبوکلا در شهرستان بابل ، راه روستایی گواه ، محمد آباد ،متکازین – سه راهی پارچ – ولو در شهرستان بهشهر و آسفالت راه روستایی مقیم محله و خشکبور در شهرستان تنکابن و راه روستایی چالی در شهرستان عباس آباد ، منقارپی در شهرستان فریدون کنار ، راه روستایی جرکلباد و سفید چاه – وزوار در شهرستان  گلوگاه ، راه روستایی امام زاده محمود قلعه سر و گرگنج – رمدانخیل در شهرستان نکا و آسفالت حمزه ده سفلی در شهرستان نوشهر  اشاره کرد.

نظری در حوزه بازآفرینی شهری نیز یادآور شد : پروژه اجرای روکش آسفالت محلات هدف حاشیه نشینی آمل – بابل( امت آباد و اسپیاری آمل – کتی غربی بابل  ) با هدف ارتقاء و بالا بردن سطح زندگی در محلات هدف بازآفرینی انجام شده است .

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران همچنین در هفته دولت خبر از افتتاح ۳۳۵ واحد مسکن مهر در شهرهای مختلف استان داد و افزود : پروژه مسکن مهر در شهرهای ساری، بهشهر، قائمشهر، آمل، تنکابن و محمودآباد با اعتباری بالغ بر ۲۳۴ میلیارد ریال افتتاح و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 4694312

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد نظری راه و شهرسازی ساری روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی خرم آباد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال

تین نیوز

استاندار اصفهان گفت: بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی شهرستان اصفهان تا پایان سالجاری افتتاح می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا،  سیدرضا مرتضوی  در جریان سفر منطقه ای به شرق اصفهان و بازدید از پروژه رینگ چهارم ترافیکی این کلانشهر افزود: یکی از پروژه های اساسی که توسط مدیریت شهری اصفهان در حال اجراست و تکمیل آن نقش بسزایی در کاهش حجم ترافیک و آلودگی هوا دارد، رینگ چهارم ترافیکی است و درصددیم با تکمیل این پروژه مهم، بار ترافیکی شهر اصفهان کاسته شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته از مناطق جنوبی شهرستان اصفهان بازدید کردیم و امسال سفر منطقه ای شورای اداری استان به شرق شهرستان رقم خورد و سفر امروز با حضور معاونان استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در حال انجام است.

مرتضوی بیان کرد: در این سفر مسائل چالش آفرین منطقه بررسی و از پروژه های مهم شرق شهرستان اصفهان نیز بازدید شد تا در شورای اداری استان به مصوبات کاربردی و قابل قبولی در این زمینه دست پیدا کنیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در مناطق شرق اصفهان مباحث کشاورزی و دامداری از مواردی است که بایستی برای رفع چالش های مردم در این حوزه ها تدابیری اندیشیده شود و در این راستا از مرکز تحقیقات کشاورزی در منطقه کبوترآباد نیز بازدید بعمل آمد.

وی تصریح کرد: بایستی برای جوان سازی فعالان اقتصادی بخش کشاورزی برنامه ریزی شود تا در آینده امنیت غذایی مطلوبی داشته باشیم.

استاندار اصفهان گفت: پس از دیدار مردمی و حضور در جمع مؤثرین فرهنگی و اجتماعی شهرستان اصفهان، در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان مصوبات این سفر مورد بررسی و تأیید قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ