Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی بلوگرانا تایید کرد که تیمش عملکرد خوبی در سن مامس نداشته است.
به گزارش آریا، دیدار اتلتیک بیلبائو-بارسلونا در هفته اول لالیگا 2019/20 با برتری 1-0 تیم میزبان خاتمه یافت تا شاگردان والورده، فصل جدید را با شکستی تلخ آغاز کنند.
به نقل از مارکا؛ والورده پس از این دیدار گفت: مصدومیت سوارز؟ این موضوعی نیست که بتوان در مورد آن صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعلاً شرایط او قابل پیش بینی نیست. مشکل عضلانی داشت و باید منتظر نتیجه تست پزشکی بمانیم. بحث اصلی ما در حال حاضر در مورد بازی است. در نیمه اول، خیلی خوب ظاهر نشدیم چون بیش از حد، از دروازه حریف فاصله گرفتیم. با وجود موقعیت های خوبی که از دست دادیم، بازی را در اختیار نداشتیم. باید در زمین رقبا با قاطعیت بیشتری ظاهر شویم. در نیمه دوم بر اتلتیک بیلبائو سلطه داشتیم اما آنها خیلی عقب نشستند و خلق موقعیت برای ما سخت شد. با وجود آدوریز در زمین، هر توپی در هوا حتی در شرایط نامتعادل می تواند خطرناک باشد. او روی یکی از همین موقعیت ها به گل رسید. این حرکات، نقطه قوت آدوریز است و وی گل های مشابهی به ثمر رسانده بود. وقتی دیدم برای آن توپ آماده می شود، اصلا تعجب نکردم.
پست گریزمان در ترکیب؟ برای بازیکنان چپ پا، قرار گرفتن در سمت چپ بد نیست؛ اینطور نیست؟ وقتی او به محوطه جریمه نزدیک تر است، حرکات خوبی انجام می دهد اما برای این موضوع باید ابتدا بر جریان بازی مسلط شویم. در نیمه دوم وقتی به محوطه جریمه اتلتیک بیلبائو نزدیک می شدیم، فقدان سوارز را حس کردیم؛ با این حال وقتی او غایب است هم باید نمایش خوبی ارائه کنیم. طبیعی است که غیبت سوارز روی کار تیم در محوطه جریمه حریف تاثیرگذار باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: والورده سوارز بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش مقابل چلسی در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس موفق شدند چلسی را در ورزشگاه امارات شهر لندن با نتیجه 5 بر صفر در هم بکوبند، گفت: با توجه به نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، گل‌هایی که زدیم، بسته نگه داشتن دروازه‌مان و به طور کلی چیزی که با هواداران‌مان تجربه کردیم، شب جادویی بود.

وی افزود: بازی را واقعاً خوب شروع کردیم، بسیار مصمم بودیم و موقعیت‌های بسیار زیادی هم روی دروازه چلسی خلق کردیم. در ادامه کمی نامنظم بودیم و یکی دو توپ را در مناطق خطرناک لو دادیم، موقعیت‌هایی که چلسی می‌تواند شما را تنبیه کند. در نیمه دوم اما منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی از خود نشان دادیم. در خط حمله همان تهدید همیشگی را داشتیم و بابت به ثمر رساندن پنج گل و بسته نگه داشتن دروازه مقابل این تیم، به بازیکنان‌مان افتخار می‌کنیم.

آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد

سرمربی آرسنال ضمن تمجید از هواداران این تیم بابت ایجاد جو فوق‌العاده در دربی شب گذشته لندن، صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: از این برد لذت می‌بریم، حالا کمی استراحت می‌کنیم و از چهارشنبه آماده‌سازی خود را برای بازی با تاتنهام آغاز خواهیم کرد.

آرسنال با این برد 77 امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد، این در حالی است که لیورپول با 74 امتیاز و یک بازی کمتر جایگاه دوم را در اختیار  دارد و منچسترسیتی هم با 73 امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • وقتی آردا گولر و خانواده اش به والورده و دیاز آموزش رقص می دهند / فیلم