Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ شب گذشته رهبر جنبش اسلامی نیجریه بعد از ناتمام ماندن مراحل درمانش در هند از بیمارستان به سمت فرودگاه دهلی‌نو منتقل شده و به نیجریه بازگشت.

در همین راستا بیش از ١٠٠٠ پزشک و استاد دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در محکومیت اقدامات هماهنگ آمریکا، نیجریه و هند در جلوگیری از درمان شیخ زکزاکی بیانیه‌ای را صادر کرده و برای درمان فرزند خمینی (ره) اعلام آمادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این بیانیه  به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

«کسی که صدای مردی را بشنود که فریاد کمک خواهی از مسلمانان سر دهد و پاسخش را ندهد مسلمان نیست» پیامبراکرم (ص)

به دنبال فشار رژیم آپارتاید نیجریه برای بریده شدن ندای روشنگرایانه علامه شیخ ابراهیم زکزاکی که آخرین مورد آن با هدایت ایالات متحده و همدستی دولت هند انجام شد تا روند درمانی این فرزند خمینی (ره) به سرانجام نرسد ما جمعی از پزشکان ایرانی اعلام می‌داریم علی‌رغم سکوت سازمان‌های مدعی حقوق‌بشر در قبال کشتار مسلمانان نیجریه و همچنین ممانعت از درمان رهبر آزاده آن‌ها حاضر هستیم در ایران و با هزینه خود امکانات درمان شیخ زکزاکی را فراهم کرده و پذیرای این مرد بزرگ و همسر رنج‌دیده وی باشیم.

به این مناسبت تاکید می‌کنیم با توجه به وخامت سلامتی شیخ زکزاکی که در نتیجه شکنجه و عدم‌رسیدگی مناسب به وضعیت سلامتی ایشان از طرف ژیم حاکم بر نیجریه اتفاق افتاده و کارشکنی دولت هند در درمان ایشان بر آن افزوده است، نیجریه و هند که با هدایت آمریکا و برخی از شیوخ خلیج فارس بدنبال بریدن صدای این عالم مجاهد هستند را مسئول هرگونه نقصان در سلامتی شیخ زکزاکی می‌دانیم و تاکید می‌کنیم این اقدام ضدبشری را به عنوان آپارتاید نوین علیه مسلمانان در دادگاه‌های جهان تحت پیگرد قانونی و قضایی قرار خواهیم داد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از قبرستان بقیع

بقیع، مهم‌ترین آرامستان مسلمانان است که هزاران نفر از مسلمانان از سال‌های نخست اسلام تا کنون در آن دفن شده‌اند. از جمله شخصیت‌های مدفون در بقیع می‌توان به اهل بیت پیامبر و ائمه چهارگانه علیهم السلام؛ امام حسن (ع)، امام سجاد (ع)، امام باقر (ع) و امام صادق (ع) اشاره کرد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • تصاویری از قبرستان بقیع
  • رهبر حزب سعادت ترکیه از سمت خود کناره گیری می‌کند
  • این دانشگاه مشهور ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا اعلام آمادگی کرد!
  • چرا بدن درد می‌گیریم؟
  • چرا بدن‌درد می‌گیریم؟
  • اعلام آمادگی این دانشگاه ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • علت اصلی سیاه شدن لثه و درمان فوری تیرگی لثه با طب سنتی
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان اخراجی آمریکا
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت