Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پزشکی قانونی نیویورک علت مرگ جفری اپستین دلال جنسی آمریکایی و از نزدیکان رئیس جمهور این کشور را به دار آویختن در سلول زندان اعلام کرد. تاریخ انتشار: 11:17 - 26 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۱۵۰ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ پس از گذشت تقریباً یک هفته از گمانه زنی‌ها در خصوص علت مرگ جفری اپستین، سرمایه دار و دلال جنسی آمریکایی، در نهایت پزشکی قانونی نیویورک  به دار آویختن او را در سلول زندان تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جسد جفری اپستین در تاریخ ۱۰ اوت(۱۹ مرداد) در زندان متروپولتین نیویورک پیدا شد.   مرگ این زندانی شناخته شده در زندان فدرال منهتن جایی که زندانی‌های سرشناسی در آنجا بازداشت بودند بدون آنکه حادثه‌ای برای او روی بدهد طی روزهای اخیر بسیار شبهه برانگیز بوده است.
پزشکی قانونی نیویورک اعلام کرده که حکم نهایی برای اپستین پس از بررسی دقیق تمام اطلاعات تحقیقات از جمله یافته‌های کامل کالبد شکافی صادر شده است.
به گزارش آسوشیتدپرس، یک مقام وزارت دادگستری آمریکا گفته که برخی از کارمندان زندان با کارشناسان پرونده همکاری نمی‌کنند.
این در حالی است که وکلای جفری اپستین از حکم نهایی پزشکی قانونی رضایت ندارند و قصد دارند تحقیقات خود را انجام بدهند.   وکلای اپستین می‎گویند به دنبال آن هستند تا هر گونه فیلمی را که به لحظات مرگ متهم در سلولش مربوط می‌شود بدست بیاورند.
در زمان مرگ این تاجر آمریکایی، اداره زندان فدرال اعلام کرد که او ظاهراً خودکشی کرده است.
نشانه‌های اولیه حاکی از آن است که محافظان متهم در انجام کار خود موفق نبوده و همین امر با انتقاد شدید ویلیام بار دادستان کل و وکلای متهم همراه شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرگ دلال جنسی آمریکا جفری اپستین خودکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پل آستر»‌ درگذشت

«پل آستر»، نویسنده آمریکایی سه‌گانه «نیویورک»‌ درگذشت.

به گزارش ایسنا، «پل آستر» نویسنده‌ ۳۴ کتاب از جمله سه‌گانه مشهور «نیویورک» در سن ۷۷ سالگی درگذشت.

«گاردین» نوشت، «جکی لیدن»، دوست و همکار این نویسنده اعلام کرد که «آستر» در روز سه‌شنبه در پی عوارض ناشی از سرطان ریه درگذشت.

داستان‌های او مملو از مضامین اتفاقات تصادفی، شانس و سرنوشت نوشته شده‌اند. بسیاری از قهرمانان داستان‌ها، خود نویسنده هستند و مجموعه آثار او خودارجاعی است و شخصیت‌هایی از رمان‌های اولیه دوباره در رمان‌های بعدی ظاهر می‌شوند.

«آستر» در سال ۱۹۴۷ میلادی در «نیوجرسی»‌ متولد شد. به گفته خود این نویسنده، او روند نگارش را از سن هشت سالگی و زمانی آغاز کرد که امضا گرفتن از یک بازیکن بیسبال را به این دلیل از دست داده بود که نه او و نه والدینش با خود مداد همراه نداشتند. از آن زمان به بعد «آستر» همه جا با خود مداد می‌برد. «آستر»‌ در مقاله‌ای در سال ۱۹۹۵ نوشته بود: «اگر یک مداد با خود در جیبتان داشته باشد، احتمال زیادی وجود دارد که یک روز وسوسه‌ شوید که از آن استفاده کنید.»

«آستر» در «دانشگاه کلمبیا»‌ تحصیل کرد و در اوایل دهه ۷۰ میلادی به پاریس مهاجرت کرد و به فعالیت‌های مختلفی از جمله ترجمه کردن پرداخت. او در سال ۱۹۷۴ میلادی به ایالات متحده آمریکا بازگشت و ازدواج کرد.

در ژانویه سال ۱۹۷۹ میلادی پدر «آستر» درگذشت و این رویداد به دلیلی برای نگارش نخستین کتاب خاطرات این نویسنده تبدیل شد. «اختراع انزواء» در سال ۱۹۸۲ میلادی منتشر شد.

«آستر» با انتشار «شهر شیشه» در سال ۱۹۸۵ که نخستین جلد از سه‌گانه «نیویورک» بود به موفقیت چشمگیری دست یافت.

این نویسنده به طور مرتب در دهه ۸۰، ۹۰ و ۲۰۰۰ میلادی بیش از ده‌ها رمان از جمله «قصر ماه»(۱۹۸۹)،‌ «موسیقی شانس»(۱۹۹۰)، «کتاب توهم»‌(۲۰۰۲) و «شب پیشگویی»(۲۰۰۳) منتشر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «پل آستر»‌ درگذشت
  • لیگ NBA| فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی پیروز شدند
  • شرق: صدیقه وسمقی آزاد شد
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • بهره‌مندی ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی از عفو و نهادهای ارفاقی در سال ۱۴۰۲
  • عفو ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی در سال گذشته
  • ۲۰ شهری که بیشترین میلیاردر‌های جهان را دارد
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند