Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم درباره شرایط و تسهیلات جذب نخبگان به‌عنوان عضو هیئت علمی در دانشگاه‌ها خبر داد. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم،‌ حجت الاسلام رضوان طلب، رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم در مورد شرایط جذب نخبگان در هیئت علمی دانشگاه‌ها گفت: تسهیلاتی برای نخبگان فراهم شده که خارج از بازه زمانی فراخوان ‌های این مرکز می‌توانند جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضوان طلب افزود: این تسهیلات بدین صورت است که بنیاد نخبگان کد آن‌ها را وارد سامانه می‌کند و دانشجویان می‌توانند سایر اطلاعات شان را وارد و در رقابت با دیگران شرکت کنند.

تسهیلات وزارت علوم برای ماندگاری اعضای هیئت علمی جواننماینده مجلس:وزارت علوم به دنبال حل مشکل دانشجویان دکتری باشدمدیرکل دفتر گسترش وزارت علوم تغییر کرد

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم در پاسخ به این سوال که نخبگان در چه بازه زمانی می‌توانند نسبت به ثبت چنین درخواستی اقدام کنند، عنوان کرد: فرصت جذب برای نخبگان همیشه وجود دارد و سیستم برای آن‌ها به صورت دائمی باز است.

وی ادامه داد: البته جذب آن‌ها در صورتی است که بنیاد نخبگان اولویت آن‌ها را احراز کند و در طول سهمیه صد نفری کد استخدامی به صورت مستقل در نظر گرفته شده است که اگر دانشجویی با مشکل مواجه شود از این ردیف استخدامی بتواند توسط بنیاد نخبگان به صورت قانونی استفاده کند.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بنیاد ملی نخبگان وزارت علوم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد ملی نخبگان وزارت علوم بنیاد ملی نخبگان وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  در این پایگاه اورژانس هفت  تکنسین، شامل پنج  خانم و دو راننده تکنسین آقا  فعالیت می‌کنند.
عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود و میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها نیز منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم