Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، علی اصغر دریایی اظهار داشت: کردستان جزو معدود استان های کشور است که در طول این 40 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی همواره در مقابل دشمنان، عناصر ضدانقلاب ایستادگی می کند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان با اشاره به اینکه هنوز هم دست اندازی های عناصر خودفروخته و تروریستی در این خطه مشاهده می شود، تاکید کرد: با وجود اینکه مردم استان کردستان بارها در امتحانات بزرگ، انقلابی بودن خود را به نظام ثابت کرده اند ولی بازهم شاهد برخی از مشکلات زیرساختی در این خطه هستیم که مسئولان ارشد کشوری و استانی باید آنها را رفع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، یکی از این مشکلات را مسئله اشتغال و بیکاری جوانان، نخبگان و فارغ التحصیلان این استان عنوان کرد و گفت: متاسفانه جوانان تحصیل کرده فراوانی از این استان هر ساله به امید یافتن کار به دیگر شهرها مهاجرت می کنند، در حالی که بسترهای توسعه و اشتغال در خود کردستان مهیا است، ولی کم کاری های صورت گرفته در این مدت باعث شده که شاخص های توسعه در این استان از میانگین کشوری پایین تر باشد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان در ادامه به سفر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به این استان اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان کشوری باید استان هایی همانند کردستان و... را رصد و مشکلات و حتی ظرفیت های آنان را به خوبی شناسایی کنند تا زمینه های ناهنجاری هایی همانند مهاجرت اقشار تحصیلکرده، بیکاری و... این مناطق به حداقل برسد.

دریایی در ادامه سخنان خود با ابراز خرسندی از سفر رئیس قوه قضائیه به استان کردستان برای بررسی وضعیت قضایی و ... مردم این خطه، گفت: بی شک سفر مسئولان عالیرتبه به استان هایی همانند کردستان زمینه اعتماد سرمایه گذاران را فراهم می آورد، لذا سفر حجت الاسلام و المسلمین رئیسی دستاوردهای خود را در آینده نشان خواهد داد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: دیدار رئیس قوه قضائیه با مردم کردستان و نیز سفر نمایندگان و معاونین دستگاه قضا به شهرستان ها و شهرهای دورافتاده استان نشان می دهد که تحولات مثبتی در سیستم قضایی کشور در حال رخ دادن است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: ارتباط مستقیم و دیدار چهره به چهره رئیس قوه قضائیه با مردم کردستان بارقه هایی از امید در دل این مردم به وجود آورد و همچنین این سفر نشان داد که نظام نگاه ویژه ای به توسعه استان دارد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به جایگاه ویژه و راهبردی جزیره قشم گفت: جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، محمدحسن نامی در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر گسترش بیشتر دامنه همکاری این سازمان و منطقه آزاد اظهار داشت: با توجه به صحبت‌های ارزشمند مقام معظم رهبری در حوزه تجارت دریایی، اهمیت این جزیره دوچندان شده و توسعه آن نیازمند ارتقای ایمنی است.

وی با اشاره به اینکه جزیره قشم بزرگترین جزیره جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در نگاه سازمان مدیریت بحران کشور این منطقه جایگاه ویژه‌ای دارد و ما برای ایجاد آمادگی در مقابل انواع حوادث احتمالی در این جزیره سازمان منطقه آزاد را همراهی خواهیم کرد.

قشم شبکه مطلوبی از الزامات مدیریت بحران ندارد

رئیس سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این دیدار با تاکید بر توسعه هر چه بیشتر مقوله ایمنی در این جزیره، گفت:در این جزیره شبکه مطلوبی از الزامات مدیریت بحران وجود ندارد و بودجه دولتی هم برای مدیریت بحران و ایمنی در این خصوص اختصاص نیافته است.

عادل پیغامی افزود: جزیره قشم به لحاظ دارا بودن شهرک‌های صنعتی، بنادر، اسکله‌ها و ظرفیت های مهم تجاری و اقتصادی نیازمند افزایش ایمنی است و در تلاش هستیم اقدامات مثبتی را در این حوزه انجام دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت حوزه مدیریت بحران و توسعه استانداردهای ایمنی، بودجه نسبتا خوبی به حوزه مدیریت بحران و ایمنی جزیره قشم اختصاص داده‌ایم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد خاطرنشان کرد: استقرار ایستگاه آتش نشانی در بندر بهمن، ساخت شناور آتشخوار و پهپاد آتش نشان برای ایمنی ساختمان‌ها و همچنین استقرار آمبولانس در بندر بهمن و تجهیز ناوگان امدادی از جمله اقدامات انجام از سوی این سازمان برای افزایش ایمنی در این جزیره است.

پیغامی تاکید کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر در حوزه پدافند غیرعامل، بحران و ایمنی در این جزیره با استانداردهای کشور فاصله داریم، همراهی سازمان مدیریت بحران کشور برای بهبود و ارتقای زیرساخت‌های ایمنی در این جزیره ضروری و حائز اهمیت است.

مجید فرهادی مدیر پدافند غیرعامل، بحران و ایمنی سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این نشست گفت: از سازمان مدیریت بحران کشور درخواست داریم بیشترین همکاری‌‌های لازم را برای خرید تجهیزات نجات و ایمنی قشموندان با این سازمان داشته باشند.

انتهای پیام/7558/.

دیگر خبرها

  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • حاکمیت نگاه ویژه‌ای در تأمین نیاز‌های حرفه‌ای ماماها داشته باشد
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • نگاه مجلس دوازدهم خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است