Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، به گفته خیرالله رحمانی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین، بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت آموزش و پرورش امسال ۱۲ هزار نفر در سراسر کشور از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ جذب آموزش و پرورش می‌شوند که سهم استان قزوین از این تعداد ۳۶۰ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با اشاره به زمانبندی برگزاری این آزمون، خاطرنشان کرد: فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از نیمه اول شهریورماه آغاز خواهد شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام کنند.

رحمانی اضافه کرد: پذیرفته شدگان این آزمون پس از مراحل استخدامی از مهرماه ۹۸ دوره یک ساله آموزشی خود را در دانشگاه فرهنگیان آغاز و از مهرماه ۹۹ فعالیت خود در آموزش و پرورش استان قزوین را شروع می‌کنند.

او همچنین خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ماده ۲۸ برای تدریس در مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، فنی حرفه‌ای و کاردانش، مربی تربیت بدنی، مربی پرورشی، مشاوره، معلم استثنایی و مراقب سلامت به آموزش و پرورش استان قزوین خواهند پیوست.

سایر شرایط و ضوابط آزمون استخدامی آموزش و پرورش متعاقبا از طریق سایت آموزش و پرورش به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/ک

۳۶۰ نفر از طریق آزمون استخدامی در آموزش و پرورش استان قزوین جذب می‌شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون استخدامی آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برپایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به همت جهاددانشگاهی، ۱۴ اردیبهشت در ۳۱ استان کشور آغاز شد.

بیش از ۱۹ هزار نفر در ۴ رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور در این آزمون پذیرفته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان
  • آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • برگزاری ۲ آزمون استخدامی جذب معلم در اردیبهشت